Skip to content

O idee

November 17, 2009

Sa va spun o chestie. Imi place de un coleg de la serviciu, pe care il incit cu decolteul meu generos. Imi si imaginez cum se masturbeaza singur, undeva in dormitor, gandindu-se la sanii mei acoperiti de sperma lui. Ieri i-am zis ca “e prea cald ca sa mai port sutien”. A ramas cu gura deschisa, tocmai bine, pentru a-i baga un sfarc acolo. Asta e doar o fantezie de-a mea, stiu! Colegul asta e plin de par pe spate, dar ce-mi place fundul lui perfect. Ma atrag astfel de lucruri la un barbat. Nu mai conteaza ca este timid, miroase urat sau badaran. Daca are un fund bun, e perfect. Ce superficiala sunt!!! Totusi, iubesc timizii. Par inocenti dar te futa foarte tare si lipsiti de jena. Iubesc sa incit, iubesc sa fiu iubita intr-un colt de camera. Iubesc gura lui…

No comments yet

Leave a Reply

