Skip to content

Ce vor barbatii?

March 31, 2010

Ce vor barbatii cadou de Paste? O cina romantica sau o plimbare prin parc? Asa cum si noi, fetele, nu mai vrem asa ceva de mult, singurul raspuns este inclus in poza. Fara suparare, dar am sa-ti aleg un alt cadou… (poza de aici)

7 Comments leave one →
  1. November 10, 2011 2:22 pm

    de sarbatori pictez. de ziua mea dorm 🙂

  2. November 10, 2011 9:37 pm

    de ce dormi tocmai atunci?

  3. November 10, 2011 10:15 pm

    pentru ca e una din putinele ocazii cand ma pot odihni 🙂

  4. November 10, 2011 10:17 pm

    sa zicem ca e cadoul perfect?
    de obicei am o expozitie.. o lansare de carte… ceva ce nu imi pot oferi altii. totodata o rasplata pentru timpul “pierdut”

  5. November 10, 2011 11:40 pm

    atunci iti spun de pe acum: La multi ani! ca sa te prind treaz. 🙂

  6. November 11, 2011 12:03 am

    ehehe.. mai e pana in martie. pana atunci am de pictat de sf nicolae.. de craciun.. de anul nou… :))))

    dar o sa mai ai timp sa imi zici ca mai trec pe aici. nu am avut multe articole de recuperat. cum nu ma agit pe alte bloguri prea tare din lipsa de timp… e ok ritmul tau 🙂

  7. November 11, 2011 12:05 am

    hai ca asta e haios, ia uite ce primesc de la Urania:
    Peşti:
    E bine să fii atent la atitudine. Apar în viaţa ta persoane care îţi pot marca destinul.

    slabe sanse.. dar poate imi dai un bilet castigator la loto :)))

    e offtopic.. poti sterge 🙂

Leave a Reply

