Skip to content

Femei goale si filme de epoca

October 25, 2011

Melissa [prelude]. Cat de incitante sunt clipurile care nu includ imagini sexuale explicite? Cred ca sunt stimulante pentru pu!1le batoase. Spun cu regret, dar multe colege, de varsta mea, nu stiu cum sa faca un striptease. Se mandresc ca au gura mare si ca stiu sa mimeze orgasmul. Atat! Mi-e si mila de barbatii care isi doresc ceva mai mult decat un sex oral. Cat despre pustoaicele care se plang ca nu au parte de preludiu, am un singur sfat: invatati miscarile de la Melissa si apoi, o sa primiti multe limbi. Pardon! O sa primiti multe cadouri. Stiu ce spun!

7 Comments leave one →
  1. Ecart permalink
    October 26, 2011 3:15 pm

    Femeia care tot mimeaza.. CHIAR MERITA SA PRIMEASCA SEX SLAB

    Si daca vrea sex bun are doar 2 alternative: Comunicarea cu partenerul care inca nu face ce-ar trebui / cum trebuie (daca ajuta, bine, daca nu (macar poti spune ca ai incercat, ai dat o sansa).. trecem spre part 2) sau another man.

  2. October 26, 2011 5:35 pm

    :)…chiar ca batoasa…din pacate cand am vizionat nu am avut cui sa ofer limbile…

  3. October 26, 2011 6:02 pm

    comunicare este importanta, dar atractia este esentiala.
    cata, te referi la limbile ceasului?

  4. October 26, 2011 9:19 pm

    pustoaicele primesc ceea ce ofera – sueprficialitate si ignoranta.
    femeile care nu au imaginatie in pat sunt doar intr-un alt stagiu al frigiditatii din pct meu de vedere.
    Cauza lipsei de imaginatie poate fii si barbatul, dar in acest caz.. ce mai cauta acolo? Ah.. alte interese? pai.. atunci.. mori frigida.

  5. October 27, 2011 12:22 am

    de unde ai dedus tu ca am un ceas cu limbi si nu unul electronic …plin de quartz?
    cand ofer OFER…si NU e vorba de limbile ceasului…limbile Babilonului…limbile…pur si simplu LIMBI 🙂

  6. October 27, 2011 12:27 pm

    @un deocheat – ai un blog foarte “server not found”. what happened?
    catalin, am crezut ca stai intr-un castel, avand un ceas cu cuc…. 🙂

  7. October 27, 2011 2:51 pm

    @L cand citesc cuvantul CUC…imi vin in minte:

    Creanga…desi el a furat pupaza..dar deh..
    melodia lui Stratan cu “cuculica o murit”…:(
    dar desigur si cucu’..tare din cucu’ si pupaza…

    obsedant revine dupa cuma vezi si pupaza alaturi 😛

Leave a Reply

