Skip to content

Alyzee striptease

October 28, 2011


Stiti ce-mi place la filmuletul acesta? Lenjeria neagra. O ador. Am cateva modele care se muleaza perfect pe corpul meu. Va promit ca intr-o zi am sa fac niste poze si am sa va arat. Sincera sa fiu, imi place cum arat. (va tachinez putin!) As vrea ca acest clip sa fie privit ca un teasing pentru ceea ce va urma sa traiti diseara la voi acasa. Mi-as dori ca stripteasul sa fie un trend zilele acestea. Preludiul sa capete o noua semnificatie: un must live! Mi-ar placea la maxim sa fiu privita in timp ce imi dau jos lenjeria in ritm de dans, sa-mi ating sfarcurile intarite de privirea lui perversa, sa-mi ating sexul cu degetele supte de gura lui si apoi, cand deja sunt foarte excitata, sa fiu fututa. Am observat ca in unele cupluri se discuta mai mult despre “cum sa facem un sex anal”/ “sa facem un swing cu un cuplu de pe net”. Barbatilor, daca asta va excita, atunci trebuie sa priviti clipul domnisoarei Alyzee. E bruneta, e mai inalta ca mine si e singura.

11 Comments leave one →
  1. October 28, 2011 12:52 pm

    Mda…lenjerie neagra…da! …
    Mda…..striptiz…da!….
    Mai ramane sa aflam adrisanta…:)
    Cat despre povestea filmografica in sinea ei……..stii cum e….o imagine animata spune intr-o secunda mai mult decat o mie de cuvinte spuse intr-o ora……

  2. Ecart permalink
    October 28, 2011 7:46 pm

    Imi plac brunetele 😎

  3. October 28, 2011 9:11 pm

    si eu care ma gandeam sa ma fac blonda…

  4. Ecart permalink
    October 28, 2011 10:15 pm

    @ Lorena: :)))))

    Ma, eu nu’s fixat doar pe un fel, dar pot sa zic ca mai mereu le dau un plus brunetelor :mrgreen: Mi se par parca………………..mai senzuale! (evident, exista si blonde senzuale,doar ca eu parca gasesc mai multe la brunete). Dar mai e ceva, degeaba sunt brunete, daca n-au parul cat de cat lung (nu-mi plac fetele cu tunsori scurte). Imi plac cuplurile gen: fata – par lung, baiat – par scurt.

  5. October 29, 2011 3:11 am

    scuza-ma, dar cand aud cuvantul senzuala, ma gandesc la Simona Senzual si vomit. prefer cuvantul provocatoare.
    nu-mi place sa am parul scurt. niciodata.
    J. ce vrei sa spui cu “adrisanta”?

  6. Ecart permalink
    October 29, 2011 4:02 am

    Hai ma, cum sa faci asa asemanare ? 😆
    E urat sa asociezi un cuvant doar cu o tipa. Aia oricum e o nulitate.

    Si oricum, mai exista si astea: http://www.trupasenzual.ro

    Cat despre ce nu-ti place, e de BINE

  7. Gioka permalink
    October 31, 2011 12:04 am

    Toate ca toate…tipa e faina….dar muzica e geniala, va zic eu ca face mai mult decat tipa…daca nu ar fi muzica nu a-ti fi atat de atrasi de ce face ea pe acolo…am zis nu atat de atrasi…

  8. October 31, 2011 9:20 am

    gioka, bine ai venit pe blog. ti-am scos linkul catre termopane. (inca nu vreau sa pun reclame pe blog) sper sa nu te superi, dar asa sunt eu.
    muzica este incredibila. de aceea am si ales acest clip.

  9. November 9, 2011 9:39 pm

    cu acest comentariu las cortina sa cada… probabil am lasat si asa prea multe comentarii. lenjeria neagra va avea mereu adepti.

    streaptease-ul nu e chiar atat de… picant decat daca este ocazional si mai ales daca unul din ei isi doreste. poti fi tu in cazul de fata. alteori pasiunea dintre cei doi isi face singura treaba

    cat despre anal.. swing… nu isi au rostul atata timp cat [si ma voi repete] nu conteaza ce faci, ci cum faci
    plus ca e mai la indemana varianta de threesome dar desi e mai simpla decat swing-ul tot ridica probleme. cineva va imparti. eh…. uite d-aia nu e bine sa ma bag in discutii despre sex

  10. Melissa permalink
    December 10, 2011 8:01 pm

    lorena, te rog, ai piesa din video? imi place la nebunie…

  11. December 13, 2011 11:34 am

    melissa, imi pare rau, inca nu am aflat.

Leave a Reply

