Skip to content

Sex oral

October 28, 2011

S-a intamplat putin mai devreme si eu ca o nebuna, scriu acum pe blog. Fac asta si pentru ca barbatul meu a adormit dupa ce a ejaculat. Ma enerveaza asta, chiar daca inteleg reactia naturala a corpului masculin. Da, i-am facut sex oral. Nu vroiam sa folosesc cuvinte grobiene, dar pula lui a ejaculat greu. In plus, era sa-si dea drumul in gura mea. Oricat de mult si-ar dori chestia asta, niciodata nu se va intampla. Motivul: sunt nepoliticoasa daca zic ca nu am chef? Mai demult, mi-a atras atentia ca nu i-o sug bine (scuzati-mi limbajul, dar sunt nervoasa). Se pare ca nefericitul avusese parte de-o curva care, mi-a spus el intr-un moment prost de sinceritate, ar fi prestat 10 minute non-stop. Bravo ei! Numai ca el nu vrea sa inteleaga ca femeile acestea fac sex mecanic si nu simt nimic pentru partenerul de-o noapte. Iarasi adorm suparata.

10 Comments leave one →
  1. October 28, 2011 9:50 am

    Viceversa ar functiona oare??? Sa il rogi sa presteze macar 30 de minute in si spre incantarea ta persoanala fara sa ceara ceva in schimb???
    Mda…sincer………asa e,…….nefericitul chiar e un nefericit!

  2. October 28, 2011 9:58 am

    buna dimineta, jenika.
    l-am rugat, a prestat, a fost bine, am visat frumos ๐Ÿ™‚

  3. October 28, 2011 10:50 am

    Ahhaaaaa…deci asta era partea nespusa a povestirii……
    M-am gandit io…..ca asa ar trebui sa fie!!!
    Altfel…….cine stie ce putea cum pentru ca s ama gandesc…:D

  4. October 28, 2011 11:03 am

    nu l-am rugat aseara nimic, ci mai demult.

  5. October 28, 2011 11:41 am

    Pari destul de nemultumita de barbatul tau, din ce am citit numai de pe homepage… De ce mai stai cu el, in situatia asta?

  6. October 28, 2011 12:44 pm

    Mai…..macar e de remarcat ca si-a luat avant doar ca sa isi aduca aminte ce l-ai rugat!!!
    Iar daca si prestatia a fost precum rememorarea rugamatii tale…..cu siguranta cineva a zambit inainte de a adormi…..
    ๐Ÿ˜€

  7. October 28, 2011 6:05 pm

    petru, o sa se schimbe curand situatia.
    J. – baiatul meu e cam egoist.

  8. October 30, 2011 5:56 pm

    @L nepoliticoaso…nervoasa….si suparata…

  9. November 4, 2011 9:27 pm

    mi se pare meltenism grosolan sa povestesti actualei prietene cum ti-a supt tie pula o tarfa si ce buna era.. adica, un apropos mizer, vomitiv.

    nu te judec, e treaba ta cu cine stai.

    eu am o problema cu sexul oral, gen imi place sa ii fac ei daca imi place fizionomia..

  10. May 5, 2012 9:44 am

    recitind postul asta si stiind unde esti imi reconfirma ca timpul se masoara in emotiile care il strabat si isi are si el rolul lui el trebuie sa existe pentru ca lucrurile sa nu se intample toate in acelasi timp.

Leave a Reply

