Skip to content

Privirea, face tot cocktailul

October 29, 2011

Ce parere aveti de poza aceasta? Am luat-o de pe “forhereyesonly” (fara link, de data aceasta). Sunt sigura ca va atrage chipul fetei, oricat de sexy ar fi fundul ei. Daca este altfel, atunci nu are sens sa mai cititi in continuare. De multe ori, am sedus un barbat privindu-l exact asa. Nu este aroganta, ci am incredere in ceea ce sunt si cum sunt. Bruneta are o privire de femeie inaccesibila, usor distanta si greu de amagit. Aceasta femeie nu cedeaza de la prima intalnire. Va incita asta? Sunt sigur ca da. Sunteti plictisiti de femei care cad repede in mrejele cuvintelor voastre. Cu cat cedam mai greu, cu atat ne doriti mai mult, nu-i asa? Lasand exceptiile de-o parte si aici ma refer la dragostea de la prima vedere. Mi s-a intamplat la 20 de ani. Cand l-am intalnit, i-am simtit bataile inimii si i-am oferit un sarut. Peste 10 zile, i-am cedat si m-am lasat cuprinsa. Revenind la scopul acestui articol, vreau sa vad din partea barbatilor mai mult angajament. Cateva cuvinte, un cadou scump, niste atingeri lascive nu ajung. Pe mine nu ma dau gata aceste lucruri. Vreau sa vad pasiune si un pic de sensibilitate din partea voastra.

9 Comments leave one →
  1. Ecart permalink
    October 29, 2011 4:01 am

    Am dat pasiune si sensibilitate si inca…. cate ceva, dar n-a fost de ajuns.

    Asa ca de ceva timp am trecut pe: sa vad mai multe de la ea.. si dupa va primi si de la mine.

    Deci da, si barbatii pot deveni foarte usor egoisti (chiar daca la inceput n-ar fi fost), mai ales cand ar da deja de egoiste.

    Exista chiar si cazul “Femeia, ce cere prea mult(e)”.. iar eu nu cred ca trebuie sa le primeasca doar din simplul fapt ca-si doreste.. CI SA SI MERITE!

  2. October 29, 2011 11:24 am

    in viata nu toate momentele au un sens. trebuie sa fii tu insati (insuti, in cazul tau) si sa nu te astepti sa primesti ceva in schimb. te pup.

  3. October 29, 2011 11:51 am

    😀
    ….chipul ei???
    Hmmm….gresit!!!
    Prima privire ……piciorul in penumbra….gamba rasucita in extatica privirilor ce incearca sa gaseasca punctul de placere……
    Restul….si de abia apoi restul…e o poveste cu jocuri…..seduceri si priviri nevinovate….
    ….
    Parerea mea…….!
    🙂

  4. October 30, 2011 6:02 pm

    pasiune …sensibilitate…?…pai de unde stii ca nu oferim?…pe cati subiecti se bazeaza concluzia sondajului de opinie realizat? cred ca marja de eroare a fost cam mare 🙂

  5. October 31, 2011 9:16 am

    J. imi place cum gandesti.
    catalin – imi pui la indoiala articolul? bad boy, bad boy!…. 🙂

  6. October 31, 2011 4:41 pm

    Hm…nu cred ca e un sondaj de opinie ci un articol bazat pe observatii => subiectii sunt numerosi si cam peste tot. Tu vorbesti de exceptii aici, iar exceptiile reprezinta intotdeauna si negresit, minoritatea 🙂 You go, girl!

  7. October 31, 2011 5:27 pm

    il indoi nu il pun la indoiala 😛
    nu m-am regasit printre cei carora le adresai indemnul …de aceea te-am provocat 😛

  8. November 4, 2011 9:31 pm

    intr-o lume innecata de superficialitate, ceea ce tu ceri aici este atat de rar.. imi e dor de o seara pasionala si m-as descotorosi de tonele de sex mecanic in secunda 2…:( kkt.. this sucks 😦

  9. November 9, 2011 9:35 pm

    eu ma rezum la o scurta vizita care va cuprinde mai multe postari luate la rand. probabil pentru ca nici nu imi place atat de mult sa imi expun public ideile

    dar ce zici tu de privire in cazul asta.. la fe lde bine o gura poate schimba totul. vorbim si de altfel de gest. inclusiv o arcuire daca vrei

    da, privirea inseamna mult. dar are concurenta 🙂

    legat de articol.. sincer sa fiu ma plictisesc daca sunt dus cu zaharelul. nu mai am 15 ani sa ma plimb prin parc sase luni ca sa primesc ceva.
    cuvintele nu prea le am la mine, chiar daca printre altele sunt si scriitor. cadouri nu fac iar atingerile se obtin greu

Leave a Reply

