Skip to content

Dressing black

October 31, 2011

Sunt la birou, imbracata intr-o rochita neagra, cu un dress negru si o pereche de pantofi galbeni. Am o coafura destul de neglijenta si un machiaj usor, de neobservat.  Nu port lenjerie si acest lucru ma incita, mai ales ca nimeni de langa mine nu banuieste acest lucru. Azi sunt vizibila colegilor mei intr-un mod sexy. Desigur, cand ma ridic, le simt privirea pe fundul meu. Rochita se muleaza usor pe corp si imi place. Dupa un weekend plin aveam nevoie sa ma simt dorita. De multe ori urasc lunea pentru multitudinea de chipuri triste si plictisite. Azi nu! Astazi vreau sa-l ignor si pe el. Plecarea mea a vrut sa-i trezeasca o reactie de gelozie, dar el se tine tare. Am chef de un ceai negru si de un sarut lung pe sfarcurile intarite. Ce ganduri perverse imi vin acum in minte. Sunt sigura ca amorteala de la serviciu e de vina.

10 Comments leave one →
  1. October 31, 2011 2:14 pm

    😀

  2. October 31, 2011 3:50 pm

    J. doar un zambet ti-am trezit???

  3. October 31, 2011 4:39 pm

    😀
    Nu era doar un simplu zamet nevinovat!!!
    Te asigur de asta !
    Erau de fapt ochii inchisi care vizualizau imaginea per ansamblu si en-detail!!! Si ca de obicei iar sunt eu putin ciudat…..privirea….gandul si ochii mintii nu mergeau spre imaginea psoteriurului care probabil l-ar fi facut gelos nu doar pe “el”………….ci asa cum mai mult ca sigur era de asteptat….incepeau undeva la gleznele rotunde si pline de voluptate pentru a urca subtil si plin de lentoarea clipei extatice, spre decolteul plin si generos prin secretele ascunde de mangaierea privirilor necunoscute…..
    Acum pot s amai zambesc putin???
    …:D

  4. October 31, 2011 4:41 pm

    *zamet……egal zambet!!!
    *Psoteriurului….egal posteriorului…!!!
    Stiu….tastatura asta amarnica si apriga precum caracterul unei femei patimase….
    Sorry…..:)

  5. October 31, 2011 5:31 pm

    wow….L…chiar nu credeam ca suntem colegi…..nu mi-a trecut vreodata prin minte ca ai putea fi TU…sunt fara cuvinte…

  6. Pelesh permalink
    October 31, 2011 8:43 pm

    Citeam mai devreme pe “curvette”. Nu m-a convins deloc, in mod evident a fost scris de un barbat cu ceva imaginatie. Tu, in schimb, esti cat se poate de femeie. Imi placi!

  7. October 31, 2011 10:48 pm

    Pelesh:
    Tu ai citit-o pe curvette?De la inceput?Chiar nu va inteleg cu replicile astea gen” e un barbat in spate” sau” totul e inventat”.
    Sunt doua caractere in blogosfera :Gladiola si AsaseYa ,Curvette desii fiind undeva mai jos tot se afla aici.
    Nu pentru a face publicitate anunt un post pe blogul meu care se refera strict la parerea mea despre aceste comentarii caci nu se cuvine sa facem o dezbatere pe tema lorenei care nu are nici o legatura.Daca iti poti asuma cuvintele …sti ce sa faci.

  8. November 1, 2011 3:30 am

    @P si @I…traim intr-o tara libera (chipuril)….P poate spune ce doreste despre curvette…(auzi barbat)….I poti sa te superi degeab ca parerea lui P nu e identica sau in parte la fel cu a ta…cred ca este exact ca la TV…oamenii se uita si la OTV si la History…de ce oare sa inceapa sa se blameze unii pe altii?…parintele Cleopa a fost provocat la un moment dat la o polemica publica de catre un …(nu imi spun parerea sa nu fiu subiectiv, desi e perfect uman sa fii subiectiv)…personaj care era clar contra bisericii…si atunci Cleopa i-a raspuns simplu…”Ce are a face lumina cu intunericul?”

  9. November 1, 2011 8:29 am

    pelesh, m-ai facut sa zambesc. iti multumesc pentru compliment.
    ingrid – important este mesajul blogului si consecventa.
    j, ai o tastatura perversa rau 🙂
    catalin, cred ca ai cunoscut-o pe verisoara mea, nu pe mine 😛

  10. November 1, 2011 11:40 am

    Tot ceva de genu ai spus si tu ataclin ,ceva ce nu are nici o legatura cu ce am afirmat eu.
    Chiar nu am de ce sa ma supar dar eu incerc sa inteleg lumea in care traiesc iar afirmatiile astea chiar nu le vad logica. Ati citit Dama de te pica?Respectiva creease un blog doar pentru a demonstra ca nu orice blog personal e real.De ea nu cred ca a zis cineva ca e barbat ,sau ca nu e adevarat deci nu avea de unde sa faca afirmatia asta.La fel as fi putut si eu sa spun ca blogul e scris de fapt de un papagal educat care sarea pe taste.Putea cineva sa demonstreze ca nu e asa?

Leave a Reply

