Skip to content

Flori, banane, pere si pepene

November 1, 2011
tags: ,

M-am trezit excitata. Mi-e dor de o noapte plina de jocuri erotice si de imbratisari tandre. Aseara am adormit cu gandul la un organ vascularizat cu mult sange si sperma. Belit sau nu, am un gand bun pentru organul masculin (adica pula). Apropo, ieri am auzit o discutie la toaleta intre doua colege. Fetele erau nelamurite de usurinta cu care ajung la orgasm fiind penetrate de un penis circumcis. Cu greu mi-am putut stapani rasul si am trecut pe langa ele extrem de serioasa. Ma bucur ca nu sunt atat de superficiala. Un penis ramane un penis, oricum ar fi el. Punct. La naiba, vorbesc prea mult despre asta. O zi buna va doresc!

8 Comments leave one →
  1. November 1, 2011 2:49 pm

    Exact cum spuneai……
    Flori, banane, pere si pepene……
    Desi eu ma gandisem intr-o alta ordine extatica: flori….., pere…., pepene….. si banana!
    Ma rog…eu si gusturile mele tropicale….!!!
    😀

  2. November 1, 2011 3:13 pm

    ordinea e neimportanta. poate fi exact asa cum vrei tu…

  3. November 1, 2011 3:50 pm

    :)..
    M-am gandit eu….!

  4. November 1, 2011 10:41 pm

    cred ca mi-ai dat ideea de le cunoaste pe cele 2 colege…ma ajuti ? 🙂

  5. November 1, 2011 11:40 pm

    inca nu! ai rabdare…

  6. November 2, 2011 11:32 am

    vai ce dragut din partea ta…ai vazut scris “lin”..si ai si crezut…
    macar este acel “inca nu “..care imi permite sa am sper”m”anta ca poate vreodata 🙂

  7. Gioka permalink
    November 5, 2011 11:37 pm

    Bun articol.Devin invidios,cand vad ca sunt femei care adora pula la adevarata ei valoare.
    Si eu imi doresc sa ma fut o noapte intreaga,ca si cand eram un pic mai tanar,de ma durea pula si toata camera mirosea a sex.Trebuie sa am un pic rabdare…dar cateodata ma enervez.

  8. November 9, 2011 9:31 pm

    nu dau decat un singur exemplu: cineva de pe alt continent nu a prins decat barbati circumcisi. si a spus ca se simte diferenta… ca a fost prima oara. acum nu stiu daca motivele au fost altele ca nu am aprofundat ideea absolut deloc

Leave a Reply

