Skip to content

Blonde sau brunete?

November 2, 2011


Blondele sunt smechere si dau senzatia ca sunt abordabile. Brunetele sunt misterioase si cu greu le poti convinge sa-ti cada in pat. Spun basme? Sunt sigura ca da. Femeile, ca si barbatii, vor sa se …simta bine. La finalul zilei, cand stam in pat si reflectam asupra celor intamplate, realizam ca totul se rezuma la dictonul: “cat de bine m-am simtit astazi?” Brunete sau blonde, noi ne dorim un barbat viril, gentil, romantic (pe alocuri), descurcaret si sincer. Revenind, mie imi place cum imi sta bruneta si intr-un fel ma simt mai dorita decat multe blonde din jurul meu. Dar, culoarea parului nu este totul, nu-i asa?

20 Comments leave one →
  1. November 2, 2011 11:52 pm

    Absolut deloc! Adica…da…nu e totul…:D
    β€œcat de bine m-am simtit astazi?”…..pai…tocmai aici e si raspunsul……..nu???
    Daca jocul privirilor, jocul simturilor si tangoul sublim al zambetelor nevinovate mangaie extatic sufletul ce se expune dorintelor de alcov …….atunci….si nu doar atunci…..faptul ca esti blonda sua bruneta ….are importanta doar daca si numai daca paternul fetisist exista in partenerul sau partenera de dialog sexual si sentimental……
    Si ca sa completez imaginea: lumina si penumbra…..o sufragerie plina doar de caldura privirilor stingere si copilaresti….un film care ruleaza impersonal pe ecranul atotcuprinzator……. O tii in brate…iar ea zambeste strangareste……! Oar emai conteaza culoarea parului? A ochilor? Cand de fapt……tot corpul tau vibreaza cand ea iti mangaie usor mana ???…
    Era doar o imagine…….:)
    πŸ˜€

  2. Lusio permalink
    November 3, 2011 6:20 am

    Tadam:

  3. November 3, 2011 8:25 am

    lusio, ce adevarat e textul din imagine.
    J. m-am dat de gol πŸ˜€ m-am simtit bine ieri

  4. November 3, 2011 9:02 am

    Cred ca pentru fiecare barbat/femeie conteaza atunci cand il priveste pe celalalt…cand il admira…cand il doreste…cand orice…, parti diferite din corp…fizic vorbind…prima impresie (pe mine ma atrage fundul la o femeie la prima vedere) chiar conteaza…abia apoi auzi ce vorbeste cum vorbeste …deci consider ca e un complex de imprejurari, de idei, de dorinte…(ce complicat e omul)…

  5. November 3, 2011 9:19 am

    eu zic ca noi gandim atat de simplu.

  6. Ecart permalink
    November 3, 2011 10:15 am

    Auzi, dar tu vrei sa ne inciti cu pozele alea sau care e faza ? :)))

  7. November 3, 2011 10:35 am

    posibil. imi reuseste?

  8. Ecart permalink
    November 3, 2011 11:07 am

    Pe timp de dimineata.. cam da πŸ˜†

  9. November 3, 2011 11:31 am

    Un punct de vedere feminin:Frumose tipele (desii prefer bruneta) ,frumoase pozele …sfarcurile prea mari…niciodata nu mi-au placut sfarcurile mari … πŸ™‚

  10. Ecart permalink
    November 3, 2011 11:45 am

    @ Ingrid.. sfarcurile sau………..the “spot” ?

  11. November 3, 2011 12:33 pm

    ce-ti mai plac cuvintele britanice…

  12. 0fficial permalink
    November 3, 2011 8:56 pm

    Puteam sa jur ca esti bruneta.

  13. Ecart permalink
    November 4, 2011 3:16 am

    Mua ? :mrgreen:

  14. November 4, 2011 1:25 pm

    Chiar nu inteleg ce ai vrut de fapt sa ma intrebi.Au sfarcurile prea mari ,cat o treime din san.Si nici sanii blondei nu imi plac ,au forma de para zici ca ii curg. Dar imi place rujul ei si lenjeria brunetei mult. πŸ˜€

  15. November 4, 2011 9:39 pm

    brunete forever in cazul meu… si nu are legatura cu tine ca esti bruneta.
    Mereu am avut un ceva cu femeile brunete, si nu te inseli, mereu mi s-au parut mai interesant de cucerit iar apogeul mai intens.

  16. November 5, 2011 11:29 am

    ingrid – vroiam sa iti stiu parerea legata de poza.
    deocheat sau nu, vad ca iti place sa cuceresti…(un deocheat)

  17. November 5, 2011 2:06 pm

    da, pot spune ca sunt un pic addicted, asta nu inseamna ca sunt eu zeul zeilor si mereu iese asa cum vreau eu πŸ˜› hi hi..

  18. November 5, 2011 2:57 pm

    razi tu razi, dar nu e rasul tau πŸ™‚

  19. Gioka permalink
    November 5, 2011 11:28 pm

    Mie imi plac mai mult brunetele,in general,Sunt mai multe motive…dar nu le psun aici.In schimb o blonda cu o piele mai inchisa,sau cu anumite forme…poate fi mai hot,De exemplu intre cele 2 din poze,ar fi blonda pentru mine.Din ce tipe am futut eu,pot zice ca blondele sunt mai perverse,mai jucause,mai open minded,ma refer doar la sex,pe cand brunetele,marele lor avantaj la cele naturale,ca sunt hot la propriu.Adica fierbinti in pizda.Roscatele sunt in the middle,dar cele mai perverse,cele naturale.
    Nu se aplica,bineinteles in toate cazurile,cele spuse mai sus.

  20. November 9, 2011 9:26 pm

    evident ca nu conteaza culoarea parului. caracterul te agata prima oara mai ales ca majoritatea interactioneaza pe net. de unde si surprizele neplacute ca celalalt/cealalta sa nu fie cum crezi.

    fizic… chipul.. apoi formele

    mai departe… preferintele. si restul poate continua oricine πŸ™‚

Leave a Reply

