Skip to content

Sexul extrem

November 5, 2011

De dimineata am avut o dorinta nebuna de a simtit ceva tare in pizda. Am facut un dus, crezand ca am sa ma linistesc. Am facut 15 minute de pilates. Dorinta mi-a crescut si mai mult. Am baut un ceai cald, crezand ca am sa uit.  Eram pe cale sa-l sun, dar orgolioasa cum sunt, am aruncat telefonul departe. Intr-o nebunie de moment, am intrat in camara. Am luat un castravete de 22 cm cumparat de la Kaufland, l-am spalat atenta si m-am masturbat. La inceput, castravetele rece mi-a starnit o urma de nervozitate, dar incet, incet am inceput sa ma simt bine. Spre bucuria mea, dupa ce am inceput sa-mi folosesc si degetele pe clitoris, am atins orgasmul in cateva minute. Sincer va spun, in mod normal ating tensiunea maxima dupa 20-30 minute. Intr-un fel, m-am simtit rusinata de moment si mi-am promis ca nu se va mai intampla asa ceva. Am o dorinta de sex mult peste medie. M-as lasa penetrata non-stop, dar nu de legume, ci de puli adevarate. (nu zambiti, va spun adevarul!) Din pacate, barbatii din viata mea ma plictisesc. Mi-ar placea sa fiu putin trasa de par pentru cele spuse acum,  dar nu se gaseste nimeni. Ei bine, ma voi pedepsi singura. Diseara ies in club. Sa vedem de cine ma las agatata.

7 Comments leave one →
  1. November 5, 2011 5:08 pm

    sa fie primit… AMIN. :)))))))))))

  2. November 5, 2011 5:56 pm

    Care club???
    😀
    Just joking…..
    Si…mda….daca ar fi asa de simplu si pentru barbati……insa nah….!!!!
    Una e una…si doua sunt doua….!!! Sa fie clar……
    Cat despre sexualitatea debordand de viata….si despre organele mai mari sau mai mici ale domnilor din vietile femeilor inconjuratoare……am sa si public ceva in seara asta….sa vedem reactia…..
    😀
    Mda…sunt rautacios…..insa acum recunosc….incitat fiind de pofte si de discutia in sinea ei, as musca cu pofta de viata divina dintr-o…………..
    Da…dar…….

  3. November 5, 2011 10:58 pm

    la drept vorbind acum, cand am citit titlul ma asteptam la ceva.. hardcore 😀 😀 😀

  4. Gioka permalink
    November 5, 2011 11:17 pm

    Da…asa mi-as dori si eu sa aiba nevasta-mea niste momente din astea si sa mi le si spuna…ca poate are…oricum rar momente la ea cand o simt ca e mega hot.
    Mie mi se pare super ok,ca daca nu a fost cine trebuia pe langa si ai avut un chef nebun,ai tras o laba feminina.Si noi facem la fel…dorinta sexuala puternica da dovada de chef de viata si de placere fata de faptul ca traiesti si ca te bucuri ca esti om.Acuma cu 100 de puli sau de pizde… toti am vrea,dar…mai intervine si free will si alte prejudecati…etc.

  5. November 8, 2011 8:36 pm

    am atatea sa va scriu in seara asta. s-au intamplat multe.

  6. November 9, 2011 9:19 pm

    miscarea nu atenueaza efectul pentru ca stimuleaza circulatia sangelui. trasul de par ca trasul de par.. dar tot pentru stimularea circulatiei sunt bune si palmele peste buci. nu doar senzatia in sine

Trackbacks

  1. Reclama ascunsa Kaufland (+18) | Un blog de Valentin Oglan!

Leave a Reply

