Skip to content

Oral sex

November 11, 2011
tags:

Sexul oral este un must have intr-o relatie de durata (poza de aici). Se face sau ti se face noaptea, ziua, la dus, in pat, la birou sau in masina, in padure sau pictand un tablou. Important este sa-l faci fantastic. Un sex oral ratat e ca un sex anal la 11 ani. Adica naspa si de nedorit. Pentru o tehnica buna am sa va rog sa cautati pe siteuri de specialitate, nu dau nume. In articolul meu am sa va scriu despre altceva. Eu cred ca totul tine de atitudine. Vrei sa-i sugi penisul sau sa o lingi intre labii, atunci trebuie sa o faci cu pasiune. Nu prea vrei, nu poti sau ti-e scarba, stai deoparte! Am intalnit multi barbati care nu au nicio treaba cu sexul oral, incat mi-e si jena sa-mi amintesc de ei. Stiu! O sa spuneti ca sunt o superficiala, dar de fapt sunt o perfectionista. Cu ce ganduri va scriu toate acestea? Am o dorinta rea de a-i suge francezului…

7 Comments leave one →
  1. November 12, 2011 12:54 am

    pana la pasiune.. e pofta 😉
    si da… daca te dezgusta ideea.. mai bine te abtii

  2. Ecart permalink
    November 12, 2011 3:16 am

    Aia de romani nu-ti mai place 😦

    😆

  3. November 12, 2011 4:02 am

    Pai ce mai astepti?

  4. November 12, 2011 10:48 pm

    vezi …acum ti-ai raspuns singura …de ce ii urasc pe francezi…

  5. November 14, 2011 10:21 am

    Domnisoara !? De cate ori un barbat si-a dat silinita intre picioarele tale fara a avea succes si ai avut curajul de a-l indruma? De a-i spune: tinere nu asa se face..ci asa..si asa..si asa !? L-ai dadacit sau l-ai lasat sa moara in ignoranta?

  6. November 14, 2011 10:33 am

    nu tine de curaj, ci de interes. ii spun orice, oricum, oriunde, daca sunt indragostita de el

  7. November 17, 2011 1:54 pm

    pana la urma si daca nu esti indragostit, totul tine de pasiune / dorinta.
    ador sa FAC sex oral, iar uneori ansabmlul labii, clitoris, piele, libidou imi creeaza o dependenta de moment din care cu greu ma pot smulge..

    se intampla sa ma pierd intre picioarele ei si zeci de minute, pentru ca sunt unele femei carora si gustul libidoului are un anumit… fel de a fi.

    desigur, nu sunt ipocrit, imi place sa mi se faca sex oral, dar imi moare instant cand se intampla sa nu o vad pasionata de asta, e oribil, din fericire, nu se intampla des.

Leave a Reply

