Skip to content

Cel mai bun moment pentru a te lasa cuprinsa

November 15, 2011
tags: ,

Pentru mine cel mai bun moment pentru a face dragoste este noaptea, pe intuneric. Imi place sa ma dezlantui atunci cand nimic nu se observa. Poate doar luna mai atinge cu lumina ei locul cel mai erect din dormitor: pula. Imi place sa ma las ghidata de mirosul ei, sa o caut prin intuneric si sa o ating cu degetele ude de la o mica masturbare clitoridiana. Ador sa o fac pe intuneric pentru ca ma simt invaluita in mister. Locurile intime par acum unite. Nimic nu mai conteaza decat atingerea, mirosul, placerea. Lumina acopera totul intr-o unda de imagini. Ne ghidam privind si nu ne simtim liberi. Intunericul este ca un fetis descoperit de dragoste. De fiecare daca cand un barbat ma fute pe ascuns noaptea, am orgasm de mai multe ori. Nu ma multumeste asta. Orgasmul pune punct placerii. Mi-ar placea sa stau o noapte intreaga cu pula in mine. Erecta, desigur. Poate ca e mai interesant asa, iar placerea e mai durabila. S-a intamplat doar o singura data. Si acum, stau ca proasta si scriu despre asta. Cat de patetica sunt, nu credeti?

3 Comments leave one →
  1. November 15, 2011 1:11 am

    patetica ..e de la patos?….atunci e de bine…

  2. November 15, 2011 10:22 am

    :)) ha ha ha…(nu ma intrebati de ce rad,it’s just veeery funny)

  3. November 15, 2011 11:13 am

    te-ai trezit intr-o stare buna, sa inteleg! 🙂

Leave a Reply

