Skip to content

I like Versace

November 16, 2011

Am plecat la Baneasa Shopping City pentru avampremiera colectiei H&M Versace. Sunt o privilegiata, lansarea oficiala fiind maine. Poate ne vedem pe acolo. Va pup!

quick update: Am plecat dezamagita. A fost o nebunie. La inceput liniste, ne-am studiat, ne-am vorbit. Nimic neobisnuit. Vedetele s-au afisat sexy in fata camerelor foto. Sampanie si parfumuri scumpe. Apoi, s-a dezlantuit iadul. Pahare sparte. Lupta pentru produsele H&M Versace ne-a schimbat total. Am devenit niste fiare, niste animale dornice de imbracaminte. In fata mea, o tipa a luat toate produsele de pe un raft. Vroia sa fie sigura ca va prinde promotia. Jenant, de-a dreptul. Am renuntat la lupta si am iesit din magazin. Nu inteleg de ce romanii sunt atat de ciudati si nu vrem sa fim civilizati.

5 Comments leave one →
  1. losty88 permalink
    November 17, 2011 8:28 pm

    Ai mila de noi! Nu se poate citi asa blogul tau. Macar pune scrisul alb nu gri 😐

  2. November 17, 2011 10:33 pm

    romanii nu sunt ciudati, romanii sunt.. romani….desgusting.. 😦

  3. 0fficial permalink
    November 18, 2011 7:25 pm

    Deocheatule, si tu ai ascultat ProFM-ul? :))

  4. 0fficial permalink
    November 18, 2011 7:30 pm

    Pe la straini stau de cu noaptea goi pusca-n fata magazinului.

  5. November 18, 2011 7:47 pm

    atunci imi retrag cuvintele in ceea ce priveste romanii, extind… oamenii sunt animale.. desgusting..

Leave a Reply

