Skip to content

Love me tender…

November 21, 2011

Iubirea. Un cuvant atat de frumos si folosit de toata lumea, cateodata in mod abuziv, altadata mai putin decat trebuie. Sincer, eu vreau ca acel “te iubesc” sa-mi fie spus 1 data pe zi, dar sa fie spus cu sinceritate. Am observat ca barbatii fug de acest cuvant ca dracu de tamaie. Weekendul acesta am fost cu francezul la munte. Nu am scris nimic pe blog pentru ca m-a luat prin surprindere. Vineri m-a sunat si mi-a spus ca in 15 minute ajunge la mine. Urmarind clipul de mai sus, mi-am amintit de fostul. El niciodata nu facea lucruri spontane, dar vroia sa-i fac sex oral salbatic. Francezul e sigur pe el si ma face sa ma simt libera. Nu mi-a spus ca ma iubeste, dar simt in miscarile lui multa pasiune. Ce vreau de la el? Nimic si parca as vrea totul. Va doresc sa iubiti sincer si faceti dragoste non-stop. Acum, la mine e stop!  

20 Comments leave one →
  1. Glamorholic permalink
    November 21, 2011 6:03 pm

    Ador reclamele celor de la Agent Provocateur si asta este foarte reusita.
    Legat de faza cu “te iubesc”…cred ca exact cand iti e indiferent daca cineva iti spune asta sau nu, atunci si dai de barbati care o spun. Cel putin in cazul meu ei au spus-o mai des decat am facut-o eu. In ceea ce priveste sinceritatea, daca iti spune “te iubesc” si nu simte este mai mult decat egal cu zero…cred ca asta m-ar enerva f.tare la un barbat…

    Multa bafta cu francezul. Pare un tip foarte ok ;).

  2. November 21, 2011 6:09 pm

    multumesc.sper sa nu ma plictisesc prea repede de limba lui 🙂

  3. Glamorholic permalink
    November 21, 2011 6:13 pm

    E un tip spontan…asta inseamna ca nu te plictisesti langa el. Eu zic ca macar pentru asta nu trebuie sa renunti foarte usor la el…mai greu gasesti tipi asa. 😀

  4. November 21, 2011 6:13 pm

    TE IUBESC…..

    femeile vor sa il auda…mereu…barbatii nu il spun niciodata

    ce bine ca suntem diferiti

  5. Glamorholic permalink
    November 21, 2011 6:17 pm

    :)) @ataclin: Te contrazic. Barbatii o spun de foarte multe ori (cel putin cei pe care i-am intalnit eu) si femeile nu vor sa auda chiar mereu asta. Si da, suntem diferiti…din fericire. 😀

  6. November 21, 2011 6:18 pm

    @G….un sfat din partea unui barbat…:)…
    te rog sa ii crezi pe cei care o spun rar…dar apasat….
    cei care o repeta…de cateva ori pe ora…o duc in banal…

  7. Glamorholic permalink
    November 21, 2011 6:21 pm

    Multumesc de sfat. Nu am spus ca ii si cred de fiecare data, insa pe cei care plang cu lacrimi de crocodil (da…si barbatii plang…si mult) tind sa ii cred. :D. Am fost o data in situatia in care i-am spus sa nu mai repete asta atat de des, pt ca devine un lucru fara importanta.

  8. November 21, 2011 6:42 pm

    catalin, ti-ar placea sa-ti spuna o femeie “te iubesc” usor, in soapta, la ureche si apoi sa te muste de gat?

  9. November 21, 2011 7:47 pm

    @L….mi-ar placea orice tine de domeniul acesta…nu sunt blocat in niste tipicuri…prefer orice si fac orice…important …ce e important…ca in acele clipe sa iti pierzi …sa te pierzi…sa simti …stii bine cum e…cuvintele nu sunt destule nici in mana unui poet…sa descrie…asa ceva…

  10. Glamorholic permalink
    November 21, 2011 7:49 pm

    @ataclin: Big like :))

  11. November 21, 2011 7:58 pm

    si totusi, tot ce ai scris mai sus sunt niste cuvinte. oare chiar te tine sa le pui in practica??

  12. November 21, 2011 8:05 pm

    @G…multumesc..nu am facut decat sa transcriu ceea ce am simtit…
    @L…evident ca sunt cuvinte…in asta consta socializarea…altfel cum as fi primti BIG-ul like de la G? (oare G si-o fi descoperit propriul G? 🙂 ….)
    crezi ca nu le-am pus pana acum in practica?…ca discut din romane…ale adolescentilor miopi?

  13. Glamorholic permalink
    November 21, 2011 8:14 pm

    @G: :)) cred ca altii ar trebui sa-l descopere la mine. Legat de big like-uri…pacat ca nu s-a inventat un buton de like precum cel de pe Fb.

  14. November 21, 2011 8:14 pm

    ei, lasa ca nu se supara Eliade…

  15. Glamorholic permalink
    November 21, 2011 8:15 pm

    era pt @A…scz..ma gandeam la G-ul ala :)))))))

  16. November 21, 2011 8:16 pm

    @G…evident…ca altii trebuie sa il descopere…insa..deci …prin urmare…in clipa in care l-ar descoperi…l-a descoperit…cu siguranta…ai simti …ai simtit…:)

  17. Glamorholic permalink
    November 21, 2011 8:17 pm

    :)) e discutabil…cred ca ramane inca un mister. Sau poate la mine e inca la finalul cuvantului “shopping” 😕 cine stie :))

  18. November 21, 2011 8:41 pm

    you have time…:) to discover it…

  19. November 21, 2011 8:52 pm

    Imi place reclama. Foarte inspirata alegerea pt postul asta 🙂

  20. November 22, 2011 1:35 am

    @J ….un post potrivit pentru “placerile dupa care tanjeste corpul tau”

Leave a Reply

