Skip to content

Concurs de pu si pi

November 25, 2011

Buna seara! Tocmai am iesit din dus, curata si epilata si ma gandeam sa scriu un articol fierbinte. In acelasi timp, vroiam sa va surprind. Am deschis laptopul, am intrat repede pe blog si pe mail. Pe ymail am descoperit ceva interesant. Un prieten mi-a trimit un link sexy si manata de o curiozitate puerila, am descoperit acolo un concurs extrem de incitant. Cea mai frumoasa pizda! (peixebanana.tumblr.com). Daca veti vizita site-ul, o sa descoperiti 1.000 de poze cu femei care stiu sa-si puna in valoare locul cel mai ravnit. Cine va castiga? Probabil ca eu. Ma gandeam ca zilele acestea sa rog pe cineva sa-mi faca o poza si sa o trimit la “redactie”. Apropo, daca voi initia un concurs de “cea mai frumoasa pula”, o sa primesc un feedback? Cat despre articolul fierbinte, renunt momentan. Vorbim mai tarziu, acum plec in oras.

quick update: s-a desemnat castigatoarea pe site-ul bananei. Din pacate, nu mai pot participa. Cat despre concursul meu, astept pozele voastre.

17 Comments leave one →
  1. November 25, 2011 9:49 pm

    Distractie placuta. 😀

  2. November 26, 2011 4:40 pm

    foto iti fac eu daca e.. dar trebuie sa am drum prin oras. daca se face si celalalt concurs, particip! :)))

  3. November 26, 2011 5:42 pm

    Nu se stie daca castigi…eu in primele(adica ultimele depinde cum numarati de la 1000 sau 1) am o preferata :p…recunosc nu vazui prea multe poze dar ma plictisii inainte sa ajung la 900:))

    Ce zi innorata in care nu ai ceva mai bun de facat decat cu o cana sub nas sa te uiti la pizde:)).

  4. November 26, 2011 5:43 pm

    @A participi da ne spui si ce nr esti:))

    @L :Si care e premiul, ce castiga cea mai frumoasa pizda??un vibrator??

  5. November 26, 2011 6:03 pm

    @I se pare ca s-a terminat deja.. dar la pariu ca se castiga si pentru alte trasaturi? :))) acum am intrat sa vad putin… ca prefer sa vad o pizda naturala si apoi sa ma bag la pictat
    😀

    bine, iti zic numarul.. vrei sa ma ajuti sa aleg fotografia participanta? :))))

  6. November 26, 2011 6:03 pm

    si pe bune vad una naturala mai tarziu si ma bag la pictat.. nu era un exemplu oarecare…

  7. November 26, 2011 7:50 pm

    Te ajut,te ajut dar daca nu o sa imi placa nici una nu e vina mea, eu sunt mai mofturoasa ori aleg si castigi ori…eh mai vedem

    Sa imi spui si mie pe care o pictezi ca vad daca ai gusturi:P

    Nu ar fi mai usor sa vb pe mail?

  8. November 26, 2011 7:54 pm

    daca nu iti place.. asta e. de gustibus non disputandum :))

    pictez nuduri dar… fara nimic ;la vedere.. maxim un sfarc. nudurile erotice sunt alta poveste

    ba da, ar fi mult mai simplu.. asa pputem trece la orice alt subiect

  9. November 26, 2011 11:22 pm

    @L stii bine ca m-am bagat…

  10. November 26, 2011 11:40 pm

    dragilor, wtf? deja va schimbati mailuri, telefoane…nu-mi place asta. asta nu e site de matrimoniale.

  11. November 26, 2011 11:41 pm

    Lorena.. nu cred ca suntem in aceeasi retea.. am zis doar sa nu ne lasam hainele pe aici ci in alta parte :)))

  12. November 26, 2011 11:42 pm

    uite ca imi scapase ceva…
    @Ingrid: nu le pictez, le fotografiez. asta legat de nudurile erotice

  13. November 26, 2011 11:42 pm

    spuse Andrei indreptandu-se la pictura pe care a inceput-o mai devreme :)))

  14. November 26, 2011 11:53 pm

    andrei, esti de neoprit…

  15. November 26, 2011 11:54 pm

    la pariu ca pot fi oprit? :)))

  16. November 27, 2011 12:07 am

    nu am facut niciodata un pariu. andrei, ai grija ce iti doresti.

  17. November 27, 2011 12:19 am

    ehehe.. eu imi doresc multe…
    ma refeream ca e simplu sa ma opresc. imi zici sa ma opresc si e ok. e pagina ta 😛
    d-aia am si zis ca daca facem pariu… ma puteai opri

    sorry.. sunt prea vesel.. am dormit mult azi noapte :)))

Leave a Reply

