Skip to content

Fierbinte

November 26, 2011

O sticla de Moet, un album cu Tom Jones, o rochita Manush de culoarea sangelui, cateva lumanari cu miros de levantica, un barbat fara lenjerie intima, cateva petale de orhidee aruncate pe jos, putin sirop de catina pe gatul lui, un ananas intre picioarele mele, frisca pe membrul lui, tipete si un pat rupt. Asta e tot ce-mi doresc acum. Cer prea mult?

8 Comments leave one →
  1. losty88 permalink
    November 26, 2011 11:57 pm

    Fuck! Cu sticla aia de Moet mi-ai adus aminte de cineva … πŸ™‚ Nu ceri deloc mult πŸ˜€

  2. November 27, 2011 12:01 am

    de un… el?

  3. losty88 permalink
    November 27, 2011 12:02 am

    nu doar un el, un fel de el care mi-a sucit lumea cu susul in jos in 4 zile :))

  4. November 27, 2011 12:04 am

    fug in Fratelli, vine cineva?
    @l. sper sa fi fost o experienta minunata.

  5. November 27, 2011 6:24 pm

    da’ cu patul ce-ai avut?

  6. November 28, 2011 8:51 am

    era de la Ikea. πŸ˜€ (nu-mi plac suedezii)

  7. November 28, 2011 12:21 pm

    nu as putea afirma acelasi lucru despre suedeze…:)
    sunt de acord insa cu ruperea…deci sa il rupem…:)

  8. December 1, 2011 9:02 pm

    of taci, nu-mi aduce aminte de tandrete, muzica si atingeri rabdatoare…

Leave a Reply

