Skip to content

Sex si muzica

November 29, 2011

Sambata seara am ascultat aceasta melodie intr-un club din Bucuresti si am avut o senzatie extrem de ciudata. Vroiam sa mi-o trag cu cineva. Ati simtit pana acum asa ceva? Poate muzica sa ne duca cu gandul la sex? Revenind la clubbing, dansul imi pare un factor esential in gasirea unui partener. Din pacate, mult prea putini barbati danseaza, ei mai mult privesc lasciv, stand pe scaun si etalandu-si muschii/burtile pe sub tricourile albe. In timp ce fetele danseaza pe bar, pe sub bar, pe langa ring sau pe scaune. Si atunci cum sa ne alegem partenerul pentru o noapte de foc (..si pulbere)? Ajunge o privire? O atingere? Posibil. Dar, stiti ce ma deranjeaza? Barbatilor le lipseste o sclipire. Vad in ochii lor doar cuvantul sex, sex, sex. Nimic mai mult. Si nici pentru asta nu prea fac ceva esential. Au uitat de seductie, de pasiune si de cuvinte frumoase. In cel mai bun caz, iti ofera un Campari sau o Vodka. Cum eu nu prea beau, nu sunt incantata deloc de acest lucru. In concluzie, romanii nu prea stiu sa se faca placuti in club. Francezul a stiut sa faca asta. Sambata nu am avut chef de el.

3 Comments leave one →
  1. 0fficial permalink
    November 29, 2011 5:55 pm

    N-au uitat, dar la ce sa mai piarda vremea pentru ca s-ar putea sa n-ai chef de ei.

  2. November 29, 2011 10:58 pm

    nu spune prostii. imi plac romanii, iubesc Romania. nu-mi plac barbatii cu aer de milionar din cluburi si nici cei care considera ca femeile sunt din plastic si sunt niste jucarii.

  3. December 16, 2011 8:53 pm

    Melodia intr-adevar incita intr-o oarecare masura simturile. Nici eu nu o pot taia din playlist-ul destinat placerilor, parca are un iz de “ceva” in ea, probabil vocea.

Leave a Reply

