Skip to content

Ce-mi doresc in seara asta?

December 5, 2011

Mi-ar placea ca de Mos Nicolae sa am parte de 100 de cuvinte frumoase, 1000 de saruturi, zeci de imbratisari in cada, cateva si in patul plin de petale de trandafir, multe atingeri tandre si mai multe pasionale. Mi-ar placea sa primesc o lenjerie de la Victoria’s Secret si o patura calduroasa de la Zara. M-ar da gata si un fular de la Berska. Sa nu uitam de ciocolata alba si de bomboanele cu gust de mango. As mai vrea si o masina noua… Doar nu va asteptati sa primesc toate astea?! Am fost o femeie rea si o orgolioasa fara masura. Nu ma astept nici macar la un sex bun. As putea, in schimb, sa il fac fericit pe un coleg de serviciu. L-am visat aseara. Se facea ca ii ling… O clipa! Postul acesta este despre ce imi doresc eu in seara aceasta de la Mosul!!! Cu obedienta ma las la mana voastra. Ce as merita sa primesc?

7 Comments leave one →
  1. ion permalink
    December 5, 2011 11:59 pm

    :))
    uite, meriti atentie

  2. December 6, 2011 12:08 am

    ce fel de atentie?

  3. ion permalink
    December 6, 2011 12:14 am

    haide ma.. atentia nu are firma. atentie, uite, ma uit la tine, urmaresc ce spui, aceleasi vrajeli dar mai nou, cu ceva etichete de fite.
    dar sunt atent. pentru ca meriti

  4. December 6, 2011 1:13 am

    uneori din pacate nu primim in masura in care am si daruit, nici macar jumate. si da .. ma refer la acel el/ea care conteaza in this life.. si care dezamagesc de acolo de sus, de pe acel piedestal pe care i-am cocotzat

  5. December 6, 2011 1:14 am

    iti doresc multa dragoste.. intr-o zi.. cand se va indura sa vina.
    sa vina am spus, nu sa dai tot tu..

  6. December 6, 2011 6:25 pm

    multumesc pentru gandul tau.

  7. December 7, 2011 9:25 am

    Eu zic ca meriti sa primesti cel putin cat oferi. General valabila treaba asta. Mi se pare oarecum amuzant ca femeile spun ca isi doresc o groaza de lucruri dar s-ar multumi si cu un cadou simbolic. Ma amuza doar felul de a exprima asta, nu faptul in sine.

Leave a Reply

