Skip to content

Vibratorul de la Mosul

December 6, 2011

De dimineata, am gasit un pachet aruncat in curte. Ud de la ploaie, l-am desfacut sfioasa si am dat peste un vibrator. In interiorul pachetului am gasit si un mesaj: “Este exact marimea care iti place. Sunt sigur ca o sa ejaculeze! Sau poate nu. De la V.” Am privit pula de 21 cm consternata. A fost pentru prima oara in viata mea cand aveam o pula de plastic in mana si nu pot spune ca eram incantata. Cat despre intentiile domnului V. nu mai aveam nicio urma de indoiala. Ii lipseam! V. este un fost iubit, cu un falus destul de mare, dar cu un caracter inexistent. Gluma lui de astazi a fost chiar haioasa, nu credeti? Intrebarea care trebuie sa urmeze: ce fac cu vibratorul? In pizda mea nu sunt sanse sa intre, asa ca il donez. Cine vrea si cine poate, sa-mi scrie pe mail. Free delivery, I promise.

4 Comments leave one →
  1. December 6, 2011 8:59 pm

    Castravetele nu avea tot 21?
    Trimitei.l inapoi spunei ca daca isi baga vibratoru asta in fund(cu lungimea exact pe marimea lui) sigur ejaculeaza.

    Cat despre lipsit (fata suparare) nu vad de ce prin faptul ca ti-a dat un vibrator ii lipsesti? El probabil crede ca El (zeus in jungla,sau hercule in Olimp-sau invers tot aia) iti lipseste tie.Si totusi asta nu demonstreaza cu nimic ca ii lipsesti.

  2. December 6, 2011 9:26 pm

    stiu, e doar un porc. (coincidenta la 21 cm)

  3. December 6, 2011 11:09 pm

    Porc in jungla poate, porc in olimp inca nu am citit:))Deci incape si vibratorul

  4. ion permalink
    December 7, 2011 9:13 pm

    hm. se pare ca v. nu a citit destul de bine lista dvs cu dorinte. altfel in mod clar gaseai un fular de la bershka. bine, sa termin cu rautatile..
    paranoia din mine spune ca tu ai scris aceste cuvinte ca sa le citeasca cumatru` v. si sa ii arati ca esti superioara. dar ma rog, poate ma insel. oricum mi se pare cool sa primesti asemenea cadou. inseamna ca nu esti un om plictisitor, pentru ca oamenii plictisitori nu gasesc vibratoare la usa.
    eu as zice sa il pastrezi, chiar la vedere, daca esti atat de cool. in vitrina, langa pestele de sticla si bibelourile de portelan. si pentru ca nu e frumos sa dai forward la cadouri

Leave a Reply

