Skip to content

Sunt o nerusinata, dar sunt vaccinata

December 7, 2011

Vine astazi un barbat la mine si imi spune ca ar vrea sa-mi vada sexul. Eram in centrul orasului si sunt sigura ca vorbele lui au fost auzite de toti cei din jurul meu. Nimeni nu a spus nimic. L-am privit oarecum socata si nu i-am raspuns (ma asteptam sa foloseasca un cuvant mai vulgar). Tipul nu a insistat si a mers pe drumul lui, la nebuni. M-am gandit toata ziua daca aveam ceva incitant pe mine. Raspuns negativ. Daca i-am zambit cumva vulgar. No way! Poate mi-a citit blogul, chiar inainte de a iesi pe usa. Posibil. Cumva, toate dorintele si cuvintele pe care le folosim alandala se intorc impotriva noastra. Speram ca ratiunea sa isi faca loc printre noi. Cand iesim pe usa trebuie sa fim altfel. Mai responsabili si mai atenti. Sa nu uitam ca ceea ce se intampla in dormitor, ramane acolo. Nu depaseste granitele bunului simt.

5 Comments leave one →
  1. ion permalink
    December 7, 2011 9:57 pm

    eram eu, probam o teorie 🙂

  2. December 8, 2011 12:06 am

    Mi se intampla si mie. Cred ca oamenii astia nu prea vad des asa ceva…just saying.

  3. December 8, 2011 12:35 pm

    In ziua de azi conteaza originalitatea. Si da, asta inteleg unii si/sau unele prin originalitate. daca vei cauta putin printre bloguri vei vedea ca sunt multe domnisoare care vad in asta un barbat adevarat. Tendintele sunt de a soca in general, din pacate, iar eu vad aici un semn ca am imbatranit.

    Ce voiam de fapt sa spun e ca gesturile de acest gen nu au legatura cu dorinta, pasiunea sau bunul simt.

  4. December 8, 2011 11:16 pm

    @ion – ce teorie mai probai?

  5. ion permalink
    December 9, 2011 8:52 pm

    incercam sa demonstrez ca pe internet suntem cat de dezinvolte si de “femme fatale” vrem noi sa fim, dar pe strada la fel de neajutorate ca o pustoaica de 16 ani. glumesc, nu as face niciodata asa ceva, si nici nu te-as recunoaste ca sa iti cer sa mi-o arati 🙂
    ..dar intelegi ideea

Leave a Reply

