Skip to content

Cadouri

December 21, 2011

Am facut cumparaturile pentru Craciun. A durat o vesnicie sa ajung inapoi acasa. 5 ore mai exact. Dar, cand m-am asezat istovita in pat, am realizat ca mie nu mi-am luat nimic. Totul pentru familie si prieteni. Plus, un cadou francezului (pe care il trimit prin posta) si o surpriza colegului de la munca. Gandul ca nu am reusit sa-mi cumpar nimic m-a speriat, la inceput. Apoi, am realizat ca este un lucru bun. E urat sa fii egoista si e frumos sa fii darnica. In goana mea dupa cadouri, m-am exclus de pe lista prioritatilor. De ce va spun acest lucru? Sunt, intr-un fel, uimita de gestul meu si imi doresc ca si voi sa faceti acelasi lucru. Vreau sa faceti cadouri celor din jurul vostru, fara a cere nimic in schimb. Va doresc multa inspiratie si rabdare. Nu uitati, undeva acolo sus, cineva ne priveste!

3 Comments leave one →
  1. December 21, 2011 11:25 am

    Spiritul Craciunului a inceput sa bata la usa.
    Sarbatori cat mai fericite iti doresc!

  2. December 21, 2011 11:38 am

    si tu sa primesti tot ce-ti doresti.

  3. December 21, 2011 7:15 pm

    Deci mi-ai marit inspiratia si pofta de scris Azi.

Leave a Reply

