Skip to content

O bicicleta bucuclasa

December 21, 2011

O bicicleta, cateva fete si multe ganduri erotice. Cat de repede ne excita clipurile de pe vimeo? Mie imi dau niste senzatii grave in stomac. Mi-as dori sa fiu filmata lingand o banana sau sugand un chupa chups. De data aceasta nu am sa va intreb cine vrea sa fie regizorul, ci va sfatuiesc sa stati aproape. Dar nu prea aproape ca mi se intaresc sfarcurile. (muzica de Lenka)

2 Comments leave one →
  1. lorinelul permalink
    December 21, 2011 11:32 pm

    Sincer, nu ma prea excita acest video, care este intr-adevar facut sa incite si excite simturile. Poate sunt ciudat, sau poate prefer pe cineva fizic langa mie si am trecut de etapa in care 1 pereche de tate sau o femeie goala imi provocau euforice stari si-mi ridicau la maximum nivelul politic. Si cand la anu’ ziceai ca pui acele poze cu tine? Doar te tachinez … >:D<

  2. December 22, 2011 12:44 am

    Ce n’as vrea sa fiu in locul biciletei :>

Leave a Reply

