Skip to content

Labiile

January 4, 2012

Cel mai frumos moment al sexului oral este atunci cand el imi suge labia dreapta. Imi trece un fior pe spate, iar sfarcurile mi se intaresc rapid. Multi barbati cred ca limba pusa usor pe pizda poate aduce o femeie la extaz. Gresit! Ea trebuie sa se miste si in interior. Nu uitati sa mai atingeti si sanii cu degetele calde. Francezul (care acum doarme linistit la Lyon) stia sa se joace cu limba si cu buzele acolo intre picioare. Doar atat. Barbatul care m-a sarutat de Revelion, mi-a facut un sex oral memorabil pe 2 ianuarie. Apoi, si-a dat drumul in gura mea.

3 Comments leave one →
  1. January 6, 2012 1:30 am

    Ai fi dorit totusi simultan?

  2. January 10, 2012 7:31 pm

    hai ca am revenit si eu in sfarsit dupa anula st anou, bine te-am regasit si pe tine. arunca un ochi.

  3. January 11, 2012 10:41 am

    liviu, nu sunt egoista.
    bine ai revenit, deocheatule. cu ce ganduri in noul an?

Leave a Reply

