Skip to content

Protestez!

January 18, 2012

Toata tara o tine intr-un miting sustinut. Mii de oameni isi striga supararea cu o voce puternica, ca niciodata. Eu inca nu am ajuns la Universitate, dar mi-ar placea sa scandez pentru legalizarea prostitutiei. Unde se duc banii pentru tinerele prestatoare de servicii? De ce nu facem totul legal, cu bon si chitanta? Vrei un oral? Poftim cartea de sanatate si o chitanta de 50 lei. Nu-i mai simplu asa? Le vad pe saracele femei noaptea cum stau si tremura pentru 20 lei. Dragi barbati, chiar va place sa platiti o femeie pentru a face sex cu voi? Revenind la legalizare, am observat ca nimeni nu a pus problema asta in piata. Sunt suparata. Nicio blogerita cu tangente erotice nu este interesata de acest subiect. Parca toate am ajuns sa scriem despre sex cu egoism. Ne povestim fanteziile, dorintele, intamplarile, dar nu facem nimic pentru a le ajuta pe prostituate, care isi castiga banii din acte sexuale mult mai perverse decat ne-am putea imagina. Eu empatizez cu ele! Poate cer prea mult, poate am sa fiu blamata, poate nu ma voi face inteleasa. Una peste alta, sa legalizam odata prostitutia! (apropo, maine va asteapta o surpriza fotografica cu mine)

5 Comments leave one →
  1. January 18, 2012 10:12 pm

    Problema legalizarii prostitutiei s.a pus, ele nu au vrut. 20 lei e mult.
    Si de unde o sa stim ca esti tu?

  2. January 18, 2012 10:22 pm

    cum nu au vrut? e imposibil, mai ales ca prin asta ar fi avut si ele o pensie la batranete.
    in piata merg cu o pancarta pe care am sa scriu cu o carioca rosie.

  3. January 19, 2012 9:13 am

    Nu au vrut deoarece ar fi fost un anumit tarif dar ar fi avut” ore de munca” gen de la 11 noaptea pana la 3 ,4 dimineata si normal ca nu le convine si sincer poti face si 700 de pancarde ca nu vor legaliza prostitutia pe timp de zi.

  4. January 19, 2012 9:58 pm

    maine a trecut, unde i poza, Loreno ? 🙂 😉

  5. January 19, 2012 11:00 pm

    inca nu a trecut. 🙂

Leave a Reply

