Skip to content

Lorena, poza.

January 19, 2012

Prima poza cu mine pe blog. Am ales un unghi care ma avantajeaza si sper sa va placa.

39 Comments leave one →
  1. lorinelul permalink
    January 20, 2012 7:06 am

    Ai trisat, trebuia o poza in full view.

  2. January 20, 2012 8:54 am

    nu fi rau.

  3. January 20, 2012 11:50 am

    @lorinelul: coaie, nu fi foame :))
    @lorena: nice ass! 😛

  4. January 20, 2012 4:28 pm

    nice ass?…what about…is more nice…!

  5. January 20, 2012 6:06 pm

    @ataclin: yeah, she’s got a cute face too 😛

    PS: it’s nicer 🙂

  6. 0fficial permalink
    January 20, 2012 6:28 pm

    Si prima poza decenta?

  7. January 20, 2012 7:23 pm

    Cine ti-a facut poza?

  8. lorinelul permalink
    January 20, 2012 7:25 pm

    Esti superba Lore ! Incredibil de apetisanta. Iarta-mi deci pe aceasta cale impulsul de a vrea mai mult si cat mai repede.

  9. ion permalink
    January 20, 2012 8:47 pm

    frumos gestu`, poza asta. daca esti chiar tu, arati mult mai bine decat ma asteptam. si nu ma asteptam sa fii bruneta. imi plac sprancenele. probabil ca se darama multe ziduri cand ridici vreuna din ele..
    si ca sa nu las impresia ca sunt gay, ai un cur bestial, ar trebui muscat ca din mar si futut ca de apocalipsa:)

  10. January 20, 2012 11:32 pm

    Stii ma intrebam pana unde poate ajunge prostia omeneasca. Iti multumesc ca mi-ai raspuns la intrebare!

  11. January 21, 2012 3:23 am

    Bon, deci am stabilit si eye contact, ma rog, aici ar fi ass contact:))) pe cand un tete a tete?:)))

  12. January 21, 2012 4:13 pm

    Cristina…hai sa fiu eu nihilistul de serviciu…ce ne face oare sa credeam ca e reala poza?…Ma ofer insa, daca Lorena e de acord sa demonstrez ca e asa…fiindca trecand peste “ass” as prefera “the other side…what can be seen from behind…”

  13. xxx permalink
    January 21, 2012 11:15 pm

    Buna! De ce este încă curvette la Blog roll, daca si-a desfiinţat contul? Si încă ceva … Putem sa ne cunoaştem cândva ? … Ma gândeam ca poate ai nevoie de niste bani. O seara frumoasă !

  14. January 22, 2012 2:00 pm

    Si acum detectivul din mine spune:)) : poza este reala deoarece daca comparati poza de la avatar cu cea de Aici veti observa ca are aceleasi alunite pe fund . Si nu chiar nu am analizat mult poza doar mi.am amintit si am verificat. Plus ca fundul pare mult mai mare Aici ca in cealalta dar conteaza modul in care este facuta poza.

  15. January 22, 2012 2:49 pm

    @Ingrid read:

    https://lorenata.wordpress.com/about/

    8 noiembrie 8:35 PM….

  16. January 22, 2012 4:31 pm

    cosmin, multumesc!
    @official – cu greu o sa apar intr-o poza decenta.
    ingrid – eu singura mi-am facut poza. cat despre poza de avatar, am mai spus (si catalin ti-a dat un link bun) nici una nu e reala.
    lorinel – nu ai facut nimic gresit, deci nu ai de ce sa te scuzi.
    ion, bine ai revenit.
    A. – cu cine vorbesti? ca nu te inteleg…
    buna, cristina 🙂
    catalin, ce zici tu acolo?
    mr. xxx – mi-a placut siteul ei si nu vreau sa uit ca a existat candva curvette. altfel, cu ce ganduri pe aici?

  17. January 22, 2012 6:14 pm

    o sa iti detaliez…

  18. January 22, 2012 7:30 pm

    Nu ma refeream la poza ce o are pe blog cu scris…daca stai putin pe mouse.ul pe avatarul unei persoane iti apare o poza…aia de la profil …off lasa:)

  19. January 22, 2012 9:02 pm

    @Lorena ….o sa iti detaliz maine la pranz 🙂
    @Ingrid…si ce are a face mouse-ul ..cu faptul ca ti-ai parolat blog-ul?

  20. January 22, 2012 9:52 pm

    :)) subtil mod de a intreba…nici una doar un click aici unul acolo si a devenit parolat. Pur si simplu imi este frica s.au intamplat destule in ultimele 2 zile incat spre a incuraja depresia din mine l.am blocat. Oricum nici o zi fara un zambet 🙂 .

  21. January 22, 2012 10:01 pm

    Oricum primesc pe mail cereri de invitatii si desi nu le aprob la toata lumea din necunostinta mai ales, sunt anumiti cititori carora nu le pot refuza. In plus jurnalul la inceput a fost facut pentru mine nu ma asteptam sa citeasca cineva…

  22. January 22, 2012 10:02 pm

    dar pentru a-ti raspunde la intrebarea ta subtila… imi e destul de frica incat sa recurg la asa ceva 😦

  23. xxx permalink
    January 23, 2012 12:44 am

    Eram doar in trecere si voiam … dar lasă. Despre Blogul acesta ce zici sufletdetarfa.blogspot.com/ ?

  24. 0fficial permalink
    January 23, 2012 8:19 pm

    “A.” – Foarte tare!

  25. January 24, 2012 2:21 pm

    ce nice ass… nice unghi 😆

  26. January 25, 2012 8:33 am

    @john. you meant:nice nails. apropo, nu-mi place sa am unghiile prea mari si de aceea nu prea se vad in poza.

  27. January 25, 2012 9:59 am

    @Lorena: pe cand o poza in care sa vedem si noi mai bine persoana din spatele blogului, si nu doar her hot ass ? 🙂

  28. January 25, 2012 1:57 pm

    @Lorena. ma refeream la unghi (nu unghii) :)) caci ziceai ca ai ales un unghi care te avantajeaza, daca tineai mana pe fund sigur ziceam si de unghii 😛

  29. January 25, 2012 5:06 pm

    Clar, ma plictisesc enorm la birou.
    Imi cer scuze ..nu esti tu Lorena Lupu (am vb cu ea si mi-a confirmat ca nu este al ei )
    Nu o sa mai deranjez.

  30. January 25, 2012 5:48 pm

    john, i understand 😀
    cosmin – nu prea curand. tinand cont de stilul abordat pe blog, vreau sa pastrez o nota de mister. rezisti?
    topertzer – esti ca un taifun. calci totul in picioare…. glumesc. ti-am sters comentariile anterioare, asa cum m-ai rugat. be cool. te mai astept pe aici.

  31. Dacian permalink
    January 30, 2012 2:10 pm

    De curiozitate întreb: care e scopul acestei poze pe blog? (dar asta nu înseamnă că n-aș găsi-o „fascinantă”) 🙂
    În altă ordine de idei: blogul tău e un loc numai bun de pierdut vremea în timpul lungilor și plictisitoarelor ore petrecute la birou. Într-un sens bun, bine-nțeles 😀

  32. January 30, 2012 6:10 pm

    dacian – dupa ce am ajuns la 10.000 de vizualizari, am simtit nevoia sa imi pun o poza pe blog.

  33. Dacian permalink
    January 30, 2012 6:16 pm

    ca p recompensă bănuiesc… da, mi se pare fair 🙂

  34. Glamorholic permalink
    February 2, 2012 8:18 pm

    Chiar ma asteptam sa fii asa frumoasa. 🙂

  35. February 29, 2012 12:46 pm

    Oh, boy, cate momente memorabile mi-au fost date spre experimentare de Maria Sa, Eros, plecand de la cate un teasing minor si in aparenta lipsit de substanta. Nimic nu ma motiveaza mai mult in a lua cu asalt cate o reduta decat o gamba dezgolita, un san itit pe sfert (cel mult) dintr-un decolteu sau o gamba rasarita dintr-o fusta ce coboara dincolo de genunchi. Altfel spus daca am de ales intr-o femeie goala intinsa in pat si una care asteapta sa fie dezbracata..ghici pe care o aleg ?

  36. February 29, 2012 7:01 pm

    pe amandoua si faceti un 3some?

  37. March 1, 2012 9:36 am

    :)) Se vede c-am imbatranit

  38. greenlies permalink
    July 3, 2012 10:06 pm

    Eu iti admir scobitura spatelui, desigur si formele dar stiu cum e cand cineva nu vede decat cur si sani. Imi place cum scri, esti directa.

Trackbacks

  1. Leapşă viscolită | Se Întâmplă

Leave a Reply

