Skip to content

Prima intalnire = primul sex?

January 26, 2012

Plictisita, am luat de la o colega revista Unica. Nu m-am simtit deloc Unica. Sa va explic. Nu prea citesc reviste de acest gen, targetul fiind 14-18 ani. Eu asa vad. Aici nu se incadreaza revistele de moda, gen Elle sau Vogue. Perversa, cum ma stiti, am dat la pagina de sex. Acolo: “Da si nu la prima intalnire”. Sunt 10 sfaturi de tot rasul. (link pe net aici) Fii increzatoare, razi la glumele sale, nu propune casatorie si copii inca din prima zi, etc. Fals. La prima intalnire ma gandesc cum face el dragoste. Simplu. Daca ma atrage foarte tare nu mai stau la discutii si mergem la un ceai cald in camera mea. Daca nu, bem apa plata, radem, glumim si mergem separat acasa. Cati mai stau sa priveasca dincolo de partea sexuala? Apreciez persoanele care reusesc sa faca asta, caci dincolo de sex, exista iubirea. Eu nu am rabdare si ca urmare nu sunt fericita. Revenind la titlu, nu exista o regula de urmat in cazul primei intalniri. Fiti liberi iar perspectiva unei viitoare intalniri apare atunci cand se simte un “tic-tac tic-tac” la nivelul inimii. In rest, suntem muritori.

6 Comments leave one →
  1. lorinelul permalink
    January 26, 2012 10:20 am

    Unele persoane inca sunt legate de o temere (oarecum fondata) antica si de demult (pleonasm intentionat), anume acel mic cuvant care-ti schimba viata, odata cazut in gurile celor incapabili sa inteleaga mai cu daruire esenta umana -> curva! Nu ma fut din prima noapte/seara/dimineata/amiaza, ca sa nu ma considere curva, nimfomana, degradata, et cetera. La barbati este mult mai simplu din pacate (sau fericire). Revenin la postul tau, sunt total de acord cu tine! Daca este cu “tic-tac” servesti un ceai si-o pula, daca nu apa plata si mana dreapta.

  2. January 26, 2012 10:38 am

    sfaturile alea sunt cea mai mare prostie scrise de o fata de probabil 14 ani pentru unele mai mici care se rusineaza cand le ia baiatul de mana.

    Oricum poza a fost cea mai tare:)) nu are nici macar o legatura cu sfaturile
    Sau “daca urmati sfaturile puteti canta mai bine ca niste afoni” era mesajul?:)):)))

  3. January 26, 2012 2:54 pm

    sincer, poza nu mi-a sarit in fata. merci. e remarcabila 🙂

  4. 0fficial permalink
    January 26, 2012 8:36 pm

    Sunt complet out of story. Care fata, care sfaturi, care poza?

  5. ion permalink
    January 26, 2012 10:59 pm

    ba, curva e acea persoana, nu neaparat femeie, care se fute cu un INTERES, NU din PLACERE. un portofel mai plin, o treapta sociala mai sus, cacaturi din astea. fetele care se fut de placere sunt distractive. ala e scopu`, nu?
    si e foarte adevarat, la prima intalnire si eu m-am gandit mereu daca tipa si geme sau e genu` silent killer. nu cu cine o sa semene copiii nostri 🙂
    nu stiu de ce loreno, am impresia ca astia care se dau mari experti in sfaturi de corazon si “well fucking” sunt cei mai nefututi si mai nebagati in seama.. pentru ca eu am inteles “fii falsa, superficiala, nu trebuie neaparat sa te amuze ca sa razi, dar arata-i ca esti interesata. e atat de important sa ai prieten!”
    deci, pula mea. ia uite ba, ce microfon mare are chitaristu` ala

  6. January 27, 2012 8:14 am

    poza din articolul ce a primit link. cel din revista unica.

Leave a Reply

