Skip to content

Up

February 12, 2012

Prietena mea cea mai buna se marita. Va imaginati ce sentimente imi trec prin gand. Nu am plans de fericire si nici nu am intrat intr-o stare de depresie idioata. Am fost destul de ocupata cu cautarea rochiei de mireasa. E greu de ales si ne trebuie multa rabdare. O am, din fericire, ei ii lipseste cu desavarsire. Sentimentele ce imi razbat prin minte sunt de natura romantica. Am fost la un pas sa imi doresc o casatorie. Ce usor ne lasam influentate de trairile prietenelor noastre! Ce mi-ar placea sa fug intr-o luna de miere cu cineva… Sa folosim miere, ulei din nuca de cocos, sapun de avocado si multa sampanie. Apoi, nu mai stiu. Surprinde-ma!

4 Comments leave one →
  1. lorinelul permalink
    February 12, 2012 6:21 pm

    Si deci “mergem” la nunta. Distractie maxima pe cand va fi. Te asteptam sa postezi mai mult si mai des. Te pup, ciao

  2. February 12, 2012 6:26 pm

    pe vremea asta rece nu prea am rabdare. sunt nelinistita. te pup si eu…

  3. Dacian permalink
    February 13, 2012 10:15 am

    Nu cred că șampania în cantități mari oferă prea multe variante ulterioare. Cred că se poate deduce ce urmează apoi

  4. February 14, 2012 9:43 am

    eu prefer cantitatile moderate. stai linistit.

Leave a Reply

