Skip to content

Valentina

February 14, 2012

Sarbatoriti Ziua Indragostitilor? Multi vor spune ca da, sunt sigura. In acelasi timp, cadourile vor fi cumparate cu un automatism jenant. Eu prefer cadourile spontane. As fi o mincinoasa daca nu as recunoaste ca mi-ar placea sa primesc in dar o mica atentie. La naiba cu fatarnicia. M-a sunat francezul ieri sa ma invite la concertul Directia 5 de diseara. L-am refuzat pentru ca stiam ca dupa concert vroia sa-i intorc “cadoul”. Vedeti, unii barbati fac unele gesturi frumoase pentru ca se asteapta sa-i multumim sexual. Nu-mi place sa ma simt indatorata in vreun fel. Imi place sa fiu libera in fiecare gest de-al meu. Nu mi-au placut niciodata relatiile bazate pe obligatiile sentimentale. Ma iubesti? Iubeste-ma neconditionat. Altfel spus, astazi, iubiti liber si bucurati-va de fiecare zambet. Bucuria este mai importanta decat orice cadou scump.

 

8 Comments leave one →
  1. February 14, 2012 10:54 am

    Uite ca eu nu sarbatoresc ca sunt un trist si n-am cu cine. Si chiar de as fi avut, tot n-as fi sarbatorit ca pe frigul asta nu-mi arde de nimic. Diseara o sa stau, singur, in casa si o sa-mi planga de mila, poate prietena mea “dreapta” sora cu stanga ma va ajuta sa simt dragostea…

    As for the rest of you faggots, may you all have a fucking great day!

  2. February 15, 2012 12:48 pm

    se asteapta….dar cine i-a invatat?
    o bunica zicea ca barbatii si copii cum ii inveti asa ii ai 😛

    Eu unul nu stiu nici unul din prietenii mei care sa se…astepte… si multi dintre ei sunt realizati destepti si frumosi (cei drept nu sunt francezi :P)
    tu cumva ai avut un tata mai nepoliticos cu mama ta sa zicem asa sau divortat? ca esti atrasa de niste exemplare ….

    cosmin apreciez curajul si sinceritatea darr te rrrog de ce sa iti plangi de mila… pe un post in care cineva se simte mandra si libera? Ai vrea sa gasesti pe cineva care sa faca sex cu tine din mila? sau sa fie prietena ta tot din mila? parca era ceva legat de obligatii sentimentale pe acolo….
    ( nu stiu cati ani ai dar daca esti adolescent sunt pe net tot felul de informatii utile pt a-ti construi o personalitate frumoasa cauta nu plange, toti am facut la fel)

    scuze ca m-am lungit si sa nu crezi ca ma iau de cititorii tai in mod negativ.

  3. February 15, 2012 1:36 pm

    @topertzer: hai ca-mi esti simpatic, dar se pare ca trolling-ul meu a fost un pic prea subtil pentru tine. Toate cele bune!

  4. February 15, 2012 2:56 pm

    dap a fost prea subtil pt mine..recunosc am muscat-o
    Am vazut pe urma pe blogul tau si am vazut ca ai 26 de ani nu 16 cum credeam…

  5. Dacian permalink
    February 16, 2012 12:02 pm

    Din câte știu eu „Ziua îndrăgostiților” e pe data de 24 februarie. Chiar avem nevoie de 2 astfel de zile? 🙂

  6. February 16, 2012 12:24 pm

    Inainte sa apara “Ziua indragostitilor”, cati dintre voi sarbatoreau Dragobetele?

  7. Dacian permalink
    February 16, 2012 1:18 pm

    Bănuiesc că nu atât de mulți ca-n prezent, dar nu văd legătura 🙂 Faptul că a trebuit să vină alții să ne reamintească asta nu înseamnă că ar trebui să renunțăm la Dragobete în schimbul alteia (aka Valentine’s Day) care nici măcar nu e de-a noastră… Părerea mea

  8. February 20, 2012 10:04 am

    cosmin, trollingul tau a fost subtil chiar si pentru mine. nu prea stiam ce inseamna acest termen, dar acum sunt informata. nu-mi place jocul asta.
    fiecare sarbatoreste ceea ce simte. valentine’s day sau dragobetele, nu conteaza. importanta este sinceritatea sentimentelor.

Leave a Reply

