Skip to content

O atingere interzisa

February 23, 2012

Rochia de mireasa. Prietena mea cea mai buna este mofturoasa. Nu vrea orice fel de rochie iar asteptarile ei ma descumpanesc. Si totusi, ceva interesant s-a intamplat ieri. Am ajuns la ora stabilita la magazinul rochiilor de mireasa. Este cel cu numarul 4 de pe lista. Nimeni in incapere. Dupa cateva chemari riguroase apare o domnisoara la vreo 20 de ani. Oare cata experienta poate avea aceasta tipa, ma gandeam eu?!! Prea multa, urma sa aflu mai tarziu. Scoate la probat 5 rochii si viitoarea mireasa incepe sa o imbrace pe prima. Dezgust total. Urmeaza cea de-a doua. Aproape perfecta, fara crinolina. Numarul trei este pe gustul ei. Din pacate, rochia fiind cu un numar mai mare, trebuia sa o facem pe comanda. Domnisoara isi ia caietul si incepe sa ia masurile. Cand ajunge in jurul sanilor nu ezita sa-i mangaie sfarcurile. S-a scuzat indimidata de privirile Anei. Am privit uimita gestul ei si m-am gandit cum ar fi daca m-ar fute un barbat cu rochia de mireasa pe mine? Revenind la prezent, Ana nu a fost deloc deranjata de scena de lesbianism, raspunzandu-i cu un sarut lasciv. Totul a durat cateva secunde, iar tipa a iesit rapid din salonul de proba. A revenit in 5 minute stapana pe ea. A continuat sa-si faca treaba, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. In masina, Ana parea fericita. Mi-a spus doar atat: ce buze moi avea!   

8 Comments leave one →
  1. Dacian permalink
    February 23, 2012 11:54 am

    Probabil nu e prima dată când trece printr-o astfel de întâmplare. Probabil ai fi trebuit să cunoști acest lucru despre ea, fiindu-ți cea mai bună prietenă. Probabil ne poți împărtăși și nouă la ce concluzie ai ajuns punându-ți întrebarea cu bărbatul și rochia de mireasă 🙂

  2. February 23, 2012 12:17 pm

    rabdare, rabdare dacian

  3. February 23, 2012 10:06 pm

    Este intr-adevar o fantezie pe gustul meu. Mi-ar face o deosebita placere sa gust dintr-o femeie (preferabil nu o viitoare sotie) proaspat casatorita, inca in rochie. Ar fi probabil cel mai incredibil moment posibil in calitate de amant. Ce spui draga mea, tu ai gusta dintr-un proaspat casatorit mascul feroce, poate nu chiar in biserica, dar prin apropiere?

  4. ataclin permalink
    February 23, 2012 10:46 pm

    Hai ca pe asta nu o mai cred :))))))))))

  5. March 2, 2012 12:57 pm

    Eu cred! 🙂

  6. ataclin permalink
    March 2, 2012 6:22 pm

    E literatura ….jos….e pura literatura…desi daca iti place sa crezi in povesti ..be my guest…

  7. March 2, 2012 7:52 pm

    iarasi esti sceptic?

  8. ataclin permalink
    March 3, 2012 3:14 pm

    imi oferi toate premisele…sa fiu asa !
    dar incerc dupa cum vezi sa ma incarc si eu de la “jos”…pare ca este mult mai optimizda decat mine…:)

Leave a Reply

