Skip to content

De ce iubesc barbatii?

March 8, 2012

Ma gandeam astazi, odata cu 8 martie, de ce imi plac barbatii? Pentru ca reactioneaza spontan si indura toate mofturile noastre. Astazi, am primit un buchet de flori de la un coleg pe care nu l-am privit niciodata in ochi, pana acum. Nu am fost singura care a primit acest buchet, dar am sesizat ca am reactionat un pic diferit fata de colegele mele. Mirata si oarecum surprinsa, l-am pupat cu patos de doua ori. Fetele de langa mine au incercat sa evite un contact cu obrazul lui si dupa cateva minute au inceput sa-l barfeasca rautacios. Atunci, in momentul acela de liniste totala, m-am simtit scarbita de ele. Eu cred ca tipul acesta nu vroia sa ne futa pe toate, asa cum irational gandeau colegele, si poate ca era timpul ca noi, femeile, sa fim mai linistite si romantice. Este ziua noastra, nu? Probabil ca ne meritam soarta de a fi futute si uitate apoi in pat. Fara nicio scuza, unele colege sunt de-a dreptul penibile. Si pentru ca tot am ajuns la faza asta, m-am saturat sa vad colantii purtati in orice imprejurare. Fie ca merg in AFI sau Plaza Romania, club, restaurant, la munca, munte sau la orice fel de concert, unele femei au adoptat un dressing de tot dezgustul. Colanti cu sau fara camasa, colanti mulati pe fund, colanti cu tocuri si tot asa. Uneori, ma gandesc ca am uitat sa fim diferite si sa nu copiem ce e facil. Revenind la ziua femeilor, mi-ar placea sa ne bucuram de cadourile simple. Dar mai putem face asta cand tot timpul ne sta gandul la cumparaturi? Azi sunt rea si poate veti spune ca NF. Ideea e ca vreau sa plec undeva departe, acolo unde nici wireless nu exista.

One Comment leave one →
  1. March 8, 2012 6:28 pm

    Si totusi, ca sa fim corecti,lui nici nu i-a pasat.
    Azi ca toata lumea, am indeplinit ritualul (era prea urat sa scriu datoria), de a acorda “atentie ” colegelor,mai mult ca de obicei.
    In cazul tuturor colegilor – fete sau baieti- sentimentul a fost acelasi: o zi fara semnificatie,dar in care se dau cadouri.

Leave a Reply

