Skip to content

Fug de primavara

March 11, 2012

In mall, ca orice fata, ma plimbam. De data aceasta singura. M-am asezat pe un scaun si am inceput sa privesc persoanele din jurul meu. Unele zambitoare, altele triste. Fiecare cautand ceva. Ce? Dragoste, sex, atingeri colaborate cu excitari fara margini? La naiba cu gandurile lascive. Va spun sincer: imi doresc o primavara linistita. Am gustat aseara o pula cu gust de zmeura. Era de la sapunul Palmolive. Nu mi-a placut. Am iesit in mall ca sa ma calmez, iar privitul prin vitrine este un remediu perfect pentru mine. Primavara este cel mai greu anotimp. Acum isi fac aparitia multe sentimente puternice, ganduri haotice si noptile sunt deseori nedormite. Toate astea ma dispera.

9 Comments leave one →
  1. Dacian permalink
    March 12, 2012 9:41 am

    Cred că era zmeură de seră. Abia la vară apare cea gustoasă 😛

  2. March 12, 2012 2:30 pm

    ce pofta am de zmeura…si cirese!

  3. March 12, 2012 10:02 pm

    Ingrid nu incerca sa o copiezi pe maestra….desi sceptic fiind si ea cred ca fabuleaza prea mult…

  4. xxx permalink
    March 12, 2012 11:48 pm

    Toata lumea caută ceva bun … nu ştii pe nimeni din Dobrogea ( adică din Tulcea sau Constanţa) ? Pe bani desigur … PS : Poţi şterge comentariul meu daca ti se pare ca nu îşi are locul pe aici. Totuşi as vrea un răsp. O seara buna!

  5. March 13, 2012 4:43 pm

    @C
    daca pentru tine asta inseamna “copiere” te sfatuiesc sa nu mai mananci/gusti/savurezi nimic in viata ca sigur a mai facut-o cineva inaintea ta si doar nu vrei sa copiezi. am Zis eu ca vreau vreo Pula cu zmeura??:))nu face afirmatii stupide

  6. Dacian permalink
    March 15, 2012 4:19 pm

    @Ingrid: Nici măcar cea de Topoloveni? 😛

  7. ataclin permalink
    March 19, 2012 10:43 pm

    @I pofticioaso….
    sa nu uit…ai auzit de metafore?….sau la tine totul e alb si negru?

  8. March 25, 2012 1:31 pm

    @Dacian- nu are nici o logica ceea ce ai afirmat asa ca nu ma voi obosi nici sa afisez un semn de intrebare.

    @ataclin(ahh eu pofticioasa-Da)- la mine totul e rosu si negru ca asa imi place culoarea la lenjerie:)

  9. ataclin permalink
    April 1, 2012 9:57 pm

    @I cred ca mai bine ma retrag la tine pe blog…L pare ca a emigrat..intr-o tara fara internet…:)
    sa ne (satis)facem poftele in acest caz I 🙂

Leave a Reply

