Skip to content

Dublu

April 18, 2012

Au trecut sarbatorile, sa lasam smerenia si sa ne bucuram de gandurile libertine. Am visat ieri seara ca eram in pat cu doi barbati. Jur ca nu le sugeam nimic si am fost cuprinsa dublu. Nu am tipat, din cate imi amintesc, dar parca nici bine nu mi-a fost. Spre enervarea mea, dupa fiecare vis cald ma trezesc singura in pat. (toata lumea cred ca uraste asta!) Oare exista o femeie care sa fi experimentat dubla penetrare? Chiar toate fanteziile noastre se pot adeveri? Imi place sa cred asta. Toti barbatii vor 3some dar cu doua femei, eu vreau cu doi barbati. Vreau sa fiu rasfatata si fututa. De unde gandurile acestea? Ploaia sa fie de vina? Timpul petrecut alaturi de familie? Ignoranta persoanei pe care o iubesc? Va pup si va respect.

One Comment leave one →
  1. April 18, 2012 9:14 am

    Am avut ocazia sa am parte de un threesome, prietena de la momentul respectiv vroia sa mai aduca inca o fata sa vedem ce iese. Eu insa am refuzat pentru ca nu stiam cum va evolua relatia dupa o astfel de experienta. Acum imi dau palme ca n-am incercat, ca oricum relatia s-a dus draq :))

Leave a Reply

