Skip to content

Pe ascuns

April 19, 2012

Oare de cate ori nu ne-am tras-o pe ascuns?! La tara, la 18 ani, cu vecinul feroce. Locatia: in fan. Fara zgomot, silentios, putin jenata de situatie dar placut impresionata de miscarile sale perverse. In casa parintilor, la 20 de ani, cu prietenul de 3 saptamani. La ora 18, in timp ce parintii se uitau la televizor, in camera incuiata se intamplau lucruri murdare. Niciun sunet, nicio explozie de placere, nicio miscare brusca, totul este calculat si pe repede inainte. In masina, la 22 de ani, intr-o noapte neagra si linistita. Locatia: parcarea de la Mall Vitan. Placere puternica, orgasm adanc, atentie distributiva si cu finalizare in gura. Scrisul acestui articol: printre colegi galagiosi, care se holbeaza la gambele mele goale. Galagie si miros de cafea. Discutii despre ploaie, taxe si meciul UCL. Ce mi-ar placea sa mi-o trag la toaleta…

8 Comments leave one →
  1. April 19, 2012 10:26 am

    Si cine te retine? 🙂

  2. April 19, 2012 10:50 am

    am colegii greu de cap :p

  3. dumy permalink
    April 19, 2012 11:20 am

    Recomand șeful, poate o pui și de-o mărire 🙂

  4. April 19, 2012 11:37 am

    nu as face niciodata asta. nu imi place sa fac sex din obligatie.

  5. April 22, 2012 1:37 pm

    toaletele din AH sunt foarte discrete…

  6. April 22, 2012 9:17 pm

    catalin, ce toalete??

  7. April 23, 2012 5:29 pm

    AH….cladire de birouri…adica la asta m-am gandit cand ai spus de toalete…toalete de birouri…

  8. lorinelul permalink
    May 21, 2012 7:40 pm

    Poate iti trebuie un alt scenariu, sau un alt set de birouri, probabil un birou sau o toalet la EL la serviciu.

Leave a Reply

