Skip to content

Intrebarea nr. 1

June 11, 2012

De ce intotdeauna cand un barbat se dezbraca in fata mea ma uit mai intai la pula lui?

10 Comments leave one →
  1. June 11, 2012 8:10 am

    Probabil pentru că, din punct de vedere vizual, e zona cea mai atractivă a unui bărbat? Nu c-ar fi prea multe… 🙂 Anyway, deoarece se dezbracă în fața ta dintr-un singur motiv, poate te interesează să afli și cu ce anume vei avea de-a face. Mă înșel cumva?

  2. June 11, 2012 8:19 am

    probabil ca ai dreptate. eu as fi raspuns mult mai dur, dar iti multumesc ca ai fost fair 😀

  3. cleo permalink
    June 11, 2012 9:22 am

    Poate sa vezi daca are si ai cu ce “lucra” 😀 :D:D

  4. June 11, 2012 1:01 pm

    Atunci cand intri intr-o gelaterie, o faci pentru ca vrei o inghetata speciala, pe care s-o savurezi linisita si sa-ti gadile simturile maxim. Dupa ce ti se aduce meniul si comanzi, la servirea preparatului mise en place – ul este cel care face diferenta. Daca ingredientele sunt la locul lor, bine aranjate in cupa si proportia acestora este satisfacatoare, stii ca vei avea parte de un festin pe masura si te pregatesti in consecinta. Altfel, este ca si cum ai lua o vafa de 2,5 RON la magazinul din colt, pe care o mananci repede sa te racoresti pana acasa fara sa conteze prea mult gustul

  5. June 11, 2012 4:44 pm

    ptr ca e frumoasa. gata :p next question

  6. June 12, 2012 11:39 pm

    f tare intrebarea :))) oare pentru ca nu se dezbraca pentru ati citi din Kant.

  7. June 12, 2012 11:47 pm

    Nu de alta dar ala, ca si majoritatea filozofilor, era misogin adica genul de barbati care nu ajung la struguri si zic ca sunt acri.
    Mai eu rad incontinuu de cand am citit intrebarea ms ca m-ai binedispus
    Acum ma gandesc ..daca tu te-ai dezbraca in fata unui tip si el nu s-ar uita la p..ta tu oare ce te-ai intreba?

  8. joker permalink
    June 16, 2012 10:33 am

    Senzaţia de insaţiabilitate să plutească…?
    :))

  9. Albert G. permalink
    June 24, 2012 5:07 pm

    Şi eu mă uit prima dată la ţâţele tale….

  10. Vorphalack permalink
    July 26, 2012 9:10 pm

    Daca eram in Africa si ma lasam in poola-goala in mijlocul unui trib de canibali, cu siguranta negresele aiea se vor uita la poola mea pentru ca vor sa mi-o manance! :))))))) O poola alba, mmmm, delicatesa! :))))))) Dar cum nu suntem in Africa, si nici tu nu esti o “negresa canibala” 🙂 .. banuiesc ca te uiti si te gandesti: “Macar poola sa mai salveze situatia, daca si poola lu’ asta este la fel de nasoala ca si moaca si mintea lui, atunci e praf tot!”..si mimezi migrena! 🙂

Leave a Reply

