Skip to content

Intoarsa

July 7, 2012

M-am intors si sunt bronzata peste tot. Adica… peste tot!

5 Comments leave one →
  1. July 7, 2012 11:37 am

    deci in sectiunea de nudisti, nu? πŸ˜›

  2. July 7, 2012 1:08 pm

    2 mai :))

  3. dumy permalink
    July 9, 2012 8:13 am

    AdicΔƒ… Θ™i pe interior?

  4. July 10, 2012 5:31 pm

    nu, nu! am fost in Grecia si am stat goala pe balcon

  5. Nick permalink
    July 10, 2012 6:28 pm

    Sper ca ai lasat si cateva dungulite!.. πŸ™‚ ..Sunt sexy-rau! Acele granite subtiri impart bronzul trupului in mici insule..de explorat in detaliu! Pe sani nu prea dau bine aceste dungulite, dar pe fund, deasupra feselor si subtiri pe coapse..fac posteriorul iremediabil si necesar de muscat!!! πŸ™‚ Ca un mar parguit, lucios si foooarte sanatos de consumat! πŸ™‚ Imi plac dungulitele, au un efect incredibil la nivel celular, de acolo incepe reactia, si cum barbatii au un numar redus de neuroni, nu trebuie sa se produca prea multa energie pentru a se transmite mesajele necesare! πŸ™‚ Efectele dungulitelor se resimt profund! Este o reactie in lant!:) .. Poate cand ai chef, pui cateva poze cu “experienta ta de la mare” dar, te rog, la fel de misterioase ca si poza precedenta! [observi? mi-am facut temele!:)]

Leave a Reply

