Skip to content

Reactie

July 10, 2012

Discutiile aprinse, ce au aparut zilele acestea, imi dau o pofta nebuna de sex. Politica ma excita. Poate exagerez putin, dar imi place sa fac asta. Barbatii care se incrunta, isi arata muschii, isi scot coaiele pe masa ma fac sa ma simt altfel. Vreau sa ma fut cu un politician. Asta e ultima fraza de nebuna ce sunt! In rest, am facut dragoste la 30 de grade. Va recomand. Penisul intra mult mai usor (adica mai repede)  si e revigoranta senzatia de transpiratie calda.

3 Comments leave one →
  1. July 10, 2012 8:33 pm

    politicienii nu sunt barbati. sunt niste fufe care stau la gard si se cearta una cu alta :))) si politica ma enerveaza.

  2. dumy permalink
    July 11, 2012 8:07 am

    Câinele care latră nu mușcă

  3. Vorphalack. permalink
    July 26, 2012 7:44 pm

    “Palatu Parlamentului, salarii, pensionari, buget, TVA, constitutie, revolutie, lovitura de stat, reduceri bugetare, demisie, referendum, popor, vile, bani, sex, putere, femei” Gata? Se pune ca am gandit si am vorbit ca un politician? You wanna fuck a politician? Pick meee, pick meee! :))))) Ca Magaru din Shrek! 🙂

Leave a Reply

