Skip to content

Swing me, till the end of love

July 16, 2012

In weekend am primit o invitatie de la un fost prieten pentru o petrecere swing la mare. El imi spunea de o distractie magica, sampanie, limonada si banane groase. Eu nu am avut chef. Isi pune in joc farmecul inocent si imi spunea de barbati speciali, atenti si potenti. Eu nu am avut chef. A continuat sa imi spuna de muzica, petrecere si ca as putea lua ceva bani. Atunci totul s-a naruit. Am inchis si am fugit la baie sa ma privesc in oglinda. Ce ar face un barbat pentru a se culca cu mine? Nu arat a curva, dar atrag multi curvari. Fuck! Un barbat care crede ca banii sunt miere pentru mine a pierdut. Va pup.

2 Comments leave one →
  1. July 16, 2012 7:59 pm

    Frumoasa melodia de la care ai “furat” titlul acestui post.

  2. Vorphalack permalink
    July 26, 2012 6:57 pm

    Cred ca Leonard Cohen. Are cateva piese de imbarligat gagicile destul de mishto nenea asta, la altele iti moare poola instantaneu! :). Referitor la Swing, cu muierea altuia, da, cu a mea, never! :)..si care e faza cu banii? Ori e Swing de placere, ori gafai pe bani? Daca e sa bag un Swing la care sa dau bani, e ca si cum as lua o taratura de pe centura sa-mi gafaie in ureche in timp ce mi-o freaca intr-un gang! WTF! Nici Swingu’ nu mai e ce-a fost odata in tara asta! 🙂

Leave a Reply

