Skip to content

Manipula

July 18, 2012

“Ce calitati ai?”
– Sunt doar eu!
Am surprins la televizor acest raspuns spontan dat de o femeie intr-un costum de baie. Sincer sa va spun, mi-e rusine de asemenea prezente. Ele ne fac de rusine si coboara foarte jos gradul de asteptare de la un barbat. Sex si fara cuvinte ca ne facem de rusine! Nu? Sunt revoltata dintr-un singur motiv. Aceste aparitii sfasietoare apar la televizor. Nu altele, nu domnisoare stilate sau inteligente. Se cauta femei prostute si usor de manipulat. Traind intr-o asemenea societate sa ma mai mire superficialitatea sau grosolania unor tineri cu bani de la parinti?

5 Comments leave one →
  1. July 18, 2012 8:49 am

    Într-adevăr, ai dreptate, dar doar parțial. Spun asta deoarece niciun bărbat cu capul pe umeri nu și-ar dori lângă el, pe termen îndelungat (sau nelimitat), un asemenea specimen. Aștept păreri contra 🙂

  2. July 18, 2012 9:58 am

    si totusi, dragostea este oarba, nu? 🙂

  3. John Constantine permalink
    July 18, 2012 10:08 am

    dumy zici pe termen indelungat/nelimitat dar ce pe ne facem cand termenul e scurt? atunci sa inteleg ca e permis sa iesi cu astfel de domnisoare, daca e asa oare atunci nu incurajam din nou asta? pentru ca dupa parerea mea in viata unui barbat sunt multe termene scurte si cateva termene mai indelungate (care poate la un moment dat sa devina si nelimitat).

  4. July 18, 2012 11:11 am

    @J.C.: nu văd de ce n-ar fi permis. Din punctul meu de vedere, termen scurt înseamnă ca am doar anumite interese la d-șoara, care nu pot fi extrem de diverse, fiind vorba de o perioadă scurtă 😀 În concluzie, tot ceea ce mă va interesa la o astfel de d-șoară va fi doar părți din ea (de orice natură) care să-mi satisfacă interesele.
    Iar, precum și Lorena spunea în postul ei, faptul că d-șoara cu pricina avea IQ-ul mai mic decât numărul la sutien, asta nu poate decât să mă bucure în anumite situații 🙂
    Gândește-te altfel: nu ți-ai dori să ai parte de un cumpărător cu un IQ subunitar atunci când vrei să vinzi o mașină care are, ca oricare altă mașină, defecte ascunse?

  5. Vorphalack permalink
    July 26, 2012 7:05 pm

    Cred ca lu’ tipa aia ii galgaia inca in gatlej spermatozoizii lu’ ala care i-o bagase pana a parait, in gat, dupa tufis! 🙂 Era inca bulversata in asa hal, ca doar ce-si stersese lacrimile care au busit-o cand i-a facut ala inspectie laringiana cu endoscopul din dotare! 🙂 Gag reflex la greu! 🙂 .. Iar in ceea ce priveste pe aia cu bani-gata, imi place ca atunci cand nu mai au bani, cauta prieteni, pentru ca toti din jurul lor se evapora ca fantomele…

Leave a Reply

