Skip to content

Joburi

July 26, 2012

Verisoara mea este frumoasa si inocenta, are un corp sexy si ii place sa danseze. Tanara are 20 de ani si se afla in cautarea unui loc de munca. Ce oferte sunt? Am dat o cautare aiurea prin ziare si am gasit doar posturi de curve. Scuzati-ma, dar cand a devenit Romania tara curvelor ? Nu o spun cu rautate, mai ales ca si eu am o atitudine disciplinara ce lasa de dorit. Dar ce oferte sunt pentru tinerele din ziua de astazi? Dansatoare in Cipru, secretara in Japonia, hostess in night cluburi sau video-chat? Ce ar putea face o tanara care nu are nicio pila pentru a se angaja intr-un domeniu de bun simt? Sa aiba rabdare si sa nu renunte niciodata la visul din copilarie. Visul meu era sa devin urolog. Glumesc, nu ma luati in seama. Revenind la joburi, ma enerveaza ca fetele accepta prea repede sa renunte la principii. Gandindu-ma la rece, mai conteaza principiile? Mai conteaza sa pici bine in fata parintilor? Mai conteaza sa ai un job cu care sa te poti lauda la prieteni? Mai conteaza toate acestea cand nu ai bani pentru o iesire in oras? Eu zic ca da.

12 Comments leave one →
  1. lorinelul permalink
    July 26, 2012 9:45 pm

    Poza sau nu credem.

    Sarind peste gluma si direct in subiect, nu consider ca meseria face omul. Din pacate societatea in Romania cel putin favorizeaza barbatii, femeile sunt tolerate daca au o anumita pila sau capacitate mentala impresionanta, sau arata brici si sunt dornice de futaiuri de neuitat.

  2. July 26, 2012 9:48 pm

    “futaiul de neuitat” iti poate oferi si o birocrata cu ochelari. asa ca ai grija ce-ti doresti…

  3. lorinelul permalink
    July 26, 2012 9:51 pm

    Desigur intelegi ca nu am cum sa te cred pe cuvant pana la proba contrarie. Revenind la verisoara ta, a inceput macar o facultate?

  4. July 26, 2012 9:54 pm

    eu nu port ochelari, deci nu era vorba de mine. cat despre ea, a inceput Literele.

  5. lorinelul permalink
    July 26, 2012 10:04 pm

    Daca incepea si ea limbile … eram interesat :))

  6. July 26, 2012 10:05 pm

    noapte buna si vise placute! 😀

  7. Vorphalack permalink
    July 26, 2012 10:53 pm

    Mai sunt si fetele de la Stiintele Naturii, care studiaza Botanica..recomand un tur de campus, pentru exemplificare! 🙂 Revenind la topic, din cauza ca ai mei nu au avut bani sa ma tina cu poola in sus acasa, a trebuit sa fac cumva sa-mi castig banii “de bautura si tzigari”, si-atunci, cu “peptu’ dezgolit”, m-am aruncat in “piata muncii”. Am invatat o chestie, cand esti tanar si fomist si iti cauti de munca si mai ai si “ghinionul” sa fii good-looking si sa ai sex-appeal, iar daca esti fata/femeie si ai “tzatze mari si fund bombat”, trebuie sa te feresti de doua lucruri: de compromis si de anturajul dubios! Astea sunt cele mai periculoase lucruri .. dar de obicei, la varsta aia, nu prea ai discernamant si ti-o iei prin toate orificiile .. dar sunt sigur ca o sa o sfatuiesti sa-si tina genunchii lipiti si sa-si vada de facultate si sa nu cada prada compromisurilor si nici a “baietilor cu masini decapotabile” (atentie la Loverboy!) .. Sa demonstram ca nu toate fetele cuminti isi doresc numai golani, bad boys, langa ele! .. iar daca aud de vreun job demn, te anunt!

  8. dumy permalink
    July 27, 2012 7:52 am

    Sunt de părere că meseria pe care o prestezi trebuie, mai presus de toate, să-ți placă. Dacă această condiție e îndeplinită, restul vin de la sine.

  9. ingerul permalink
    July 27, 2012 8:41 am

    Video-chat-ul este inca o solutie compromitatoare pentru moment ! Se castiga foarte bine , fara prea multa munca fizica sau intelectuala.

  10. July 28, 2012 11:44 am

    Tu pici bine in fata parintilor, Sunt mandrii de poza postata pe net in care ti se vede curul si pizda?
    Cat despre job tu cum te lauzi?? Ca esti secretara? Si daca tu nu ai bani de iesiri in oras nu ne pasa-ca mai bine cu un job care iti aduce satisfactie decat sa faci foamea si sa mananci ceapa cu mamaliga.

  11. ion permalink
    July 28, 2012 8:08 pm

    realitatea e la fel de cruda in acest subiect ca si in altele. femeile nu sunt egale cu barbatii. daca tu ai fi fost barbat si scriai un blog “in halu` asta”, nici nu treceam de titlu. dar asa esti a dreacu` de sexy si fresh. faptul ca e inocenta nu o ajuta la nimic pe verisoara. faptul ca e frumoasa e evident ca ii foloseste. ii urez sanatate multa in principii si gandire. sunt curios, ofertele de munca masculine erau mai presus?
    retorica dvs e faina, ai crescut frumos 🙂

  12. July 29, 2012 7:35 am

    ai dat cautare prin ziare? exista situri specializate pentru joburi…
    tu ai gasit poate exact ceea ce cautai…de multe ori mintea ne joaca feste….
    in alta ordine de idei …verisoara ar trebui sa si stie sa faca ceva …presupun ca nu vrea sa fie direct CEO…din ce spui ca studiaza “litere”…va putea sa isi gaseasca destul de usor un job dupa ca va termina…

Leave a Reply

