Skip to content

Am un chef nebun de….

July 31, 2012

6 Comments leave one →
  1. dumy permalink
    July 31, 2012 7:47 am

    1. Chiar nu văd ce te reține. Mai bine ai pune în practică decât să ne dezvolți nouă imaginația 🙂
    2. Ai drepturi de autor pe poză? 🙂

  2. July 31, 2012 9:25 am

    Si ce mai astepti? Go give head! 🙂

  3. July 31, 2012 11:23 am

    Cosmin trebuia sa zici go (a)head 😛

  4. July 31, 2012 4:11 pm

    dumy, in mod evident nu sunt eu in poza. cat despre prima intrebare…vedem!

  5. Xell permalink
    July 31, 2012 10:26 pm

    Buna…interesant blogul tau felicitari si chiar te citesc de ceva timp. Permite-mi sa punem titlul corect…”Am un chef nebun de supt pula” …si astfel inlaturam orice indoiala ca cineva se va gandi ca ai vrea sa sugi o bomboana de exemplu…seara frumoasa sa ai…

  6. Vorphalack permalink
    July 31, 2012 10:44 pm

    Iti recomand o idee: incearca treaba asta cu un complete stranger! 😉 Iesi in parc, stai pe banca si il alegi. N-are cum sa te refuze, daca are sange in oo si nu e o matza, in primul rand ca o femeie super-sexy ii spune ca vrea sa-i faca un blowjob, n-are cum sa refuze. Sau in club, acolo sigur gasesti “prada” mai repede! .. Sa-mi spui si mie cand iesi in parc, poate ma alegi pe mine! 🙂 dar la cat sunt eu de emotiv, la o astfel de propunere din partea unei straine hooottt, nu mai am nici o erectie :))))))))))))))))) Daca vrei sa vezi cat de barbat e unul, ia-l la sigur, daca e barbat, acolo, pe loc, il doare’n cot de lumea din jur si-o face instantaneu, daca e matza, se inhiba si i se face putza de furnica :))))))…Sa ne spui si noua cum ti-ai potolit pofta pana la urma 🙂

Leave a Reply

