Skip to content

Cele 50 de vicii

August 16, 2012

Plictisita de rutina, obosita de orgasmele visate, tanjind dupa liniste am descoperit (din nou) cartile. “Cele 50 de vicii ale Domnului Grey” de E.L. James (link aici). Imi place sa cred ca veti avea timp sa cititi aceasta carte. Are vreo 600 de pagini, dar este interesanta. Sincera sa va spun, am citit-o influentata fiind de stirea legata de milioanele de exemplare vandute. Posibil ca marketingul sa ne influenteze viata … mai conteaza asta? In plus, cartea este scrisa de o femeie. Da! O femeie, nascuta in Londra, scrie despre erotism, placere si sex. Sunt sigura ca nu era beata cand a scris despre toate acestea (joke). Succes! Sa-mi spuneti ce impresie v-a lasat.

7 Comments leave one →
  1. dumy permalink
    August 16, 2012 10:06 am

    S-ar putea să fiu criticat dar chiar aș vrea să știu dacă există vreun post de-al tău fără nici cea mai mică legătură cu orice din domeniul sexual. Deși recunosc că acest lucru m-a atras inițial pe blogul tău 🙂

  2. August 16, 2012 7:26 pm

    desi nu ar trebui sa ma justific in fata ta, totusi iti raspund promt: “napolitana”.

  3. August 17, 2012 10:50 pm

    as vrea sa iti spu-n……desi tu ai vrea sa iti spun-em…sau vroiai sa spui spuneti…

  4. dumy permalink
    August 20, 2012 9:21 am

    @Lorena: nu așteptam o justificare, deoarece nu am întrebat “și de ce?”. Vroiam doar să-mi oferi un singur exemplu, cum de altfel ai și făcut. Mulțumesc! 🙂

  5. August 20, 2012 3:10 pm

    yes yes, i got it, mr. catalin.

  6. Vorphalack permalink
    August 20, 2012 9:30 pm

    Iti fac si eu o recomandare..Confessions of a swinger by Nicci Greene..eu am gasit-o numai in lb. engleza, oricum, suna mai bine cele povestite acolo, folosind aceasta limba! ;)..iar povestea mea erotica preferata este “Alba ca Zapada”, deoarece cu totii stim ce se intampla cand se lasa noaptea, in casuta din padure..7 pitici..o Alba ca Zapada..care era Virgina, bineinteles! 🙂 De unde si expresia “Curva Virgina”!

  7. September 10, 2012 1:15 pm

    Un divort este o experienta traumatizanta, iar aceasta femeie este dovada clara a efectelor unei despartiri asupra psihicului uman.

Leave a Reply

