Skip to content

Intrebarea nr. 8

August 23, 2012

Voi chiar ati apela la o prostituata?

8 Comments leave one →
  1. dumy permalink
    August 23, 2012 4:14 pm

    Dacă s-ar întâmpla, nu ar fi prima dată

  2. ataclin permalink
    August 24, 2012 9:05 pm

    nu la varsta asta….poate fiindca imi e teama de lipsa de implicare…a unei prostituate in actul propriu-zis….

  3. bloggingwithalbert permalink
    August 25, 2012 5:28 pm

    Ador prostituatele!

  4. August 26, 2012 11:38 am

    albert, cum asa? :p

  5. ataclin permalink
    August 26, 2012 3:12 pm

    atat misoginism intr-un barbat care apeleaza la prostituate…(evident parerea mea )….dar e simplu nu…100 RON.si gata e a ta….

  6. Vorphalack permalink
    August 26, 2012 9:14 pm

    Dar tu ai apela la un prostituat? 🙂 … aveam o prietena in copilarie care il platea pe unu’ sa vina noaptea la ea, sa-i dea limbute! 🙂 … De ce se creeaza falsa impresie ca numai barbatii ar plati pentru sex? … sa citim presa de scandal si vom avea o lista de cateva zeci de contese si baronese care au zdranganele tinere, pe la 27-28 de ani! :), ele fiind de-o seama cu Tyranosauru’ Rex 🙂 … si femeile au aceleasi “dirty secrets” si “quilty pleasures” ca si barbatii, asa ca traim intr-o lume plina de vicii, nu avem unde sa ne ascundem :)..doar dupa ipocrizie.

  7. Albert G. permalink
    August 28, 2012 8:48 pm

    Lorena» Îmi plac. Mă duc mereu, îmi aleg ce vreau, îmi face tot ce vreau şi cum vreau. Nu are cum să nu-mi placă :X Mă fut numai cu modele de modele

  8. tito permalink
    December 27, 2014 5:33 pm

    M-am uitat le oferte dar nu am apelat niciodata!

Leave a Reply

