Skip to content

Toate-s la fel?

August 26, 2012

Asa sa fie oare? Toate sa fim la fel iar voi sa fiti perfecti? Imi pare un pic misogin acest videoclip si ma declar fana Angelei Similea. Ce versuri frumoase avea tipa. Nu tu limbaj licentios, nu tu curve si blowjob, nu tu bici (a se citi bitch), nu pularai, nu tu capete plecate si nici striptease gratis. Da, m-am calugarit. Putin, caci e prea cald. Parazitii si Dan Lazar.

5 Comments leave one →
  1. Vorphalack permalink
    August 26, 2012 9:23 pm

    Ti-am zis eu, este ceva in neregula! 🙂 … dar te iau asa cum esti, buna, rea, calugarita, esti a mea si te sustin in orice demers! 🙂 … revenind la topic, da, toate sunt cam la fel, pussy in sine este cam la fel la toate, importanta este atitudinea cu care o porti. Cat de tare desfaci picioarele si ce alegi sa strecori inauntru. Aici, ar trebui sa conteze calitatea, dar din pacate, in mai toate cazurile, vorbim de cantitate 🙂 … Similar cu virgula barbatilor, la toti e cam la fel, important e prin ce ti-o infigi si cat de repede ti-o scoti 🙂 Asadar, este o chestiune de atitudine … iar baietii cu melodia, crede-ma, cand spun ce spun, spun din experienta, nu ii consider novici! 🙂 … si spune-mi, o sa porti tanga pe sub straiele de calugarita sau treci la gogosari? :)…offfffffffffff, inca o veterana pe care riscam sa o pierdem!!! 🙂 … sper ca maine cand ma trezesc, acest cosmar sa inceteze! 🙂

  2. August 27, 2012 3:10 am

    Hai sa o zic asa, oare daca Lorena nu mai vorbeste de pula, felatie si gagici asta inseamna ca e o “veterena” pe care o pierdem? Sau oare e o femeie care alege sa se gandeasca si la altceva decat la sex 24 din 24 ptr placerea noastra a barbatiilor?

    UIte nahh intreb si eu

  3. dumy permalink
    August 27, 2012 8:07 am

    Dacă până și o melodie oarecare a celor de la „Paraziții” te pune pe gânduri, atunci ceva e putred

  4. Vorphalack permalink
    August 27, 2012 10:22 am

    @J.C.: Parca ii sta mai bine in postura cu care ne-a obisnuit, dar m-as putea acomoda cu ea si ca “bibliotecara sexy” 🙂 Tot din experienta vorbesc, tocilarele se misca de 10 ori mai bine in pat decat frumusetile inchipuite, care se cred vedete si care stau scandura! Drept urmare, oricare varianta pe care o va alege, eu cred ca o va prinde bine … dar nu cred ca asta este problema, cred ca lipseste ceva … poate putina pasiune, s-o fi saturat de sexul chior! … sa ne spuna ea unde este problema, daca este vreo problema intr-adevar!

  5. Albert G. permalink
    August 28, 2012 9:01 pm

    Nu suntem la fel şi nici femeile nu sunt. Unii ne potrivim iar alţii nu!

Leave a Reply

