Skip to content

Secretara

September 13, 2012

Trebuie sa fiu cumintica zilele acestea, dar nu ma pot abtine sa nu va dau un link. Cum vi se pare tipa? (intra aici)

6 Comments leave one →
  1. September 13, 2012 8:32 am

    Neața.
    Mi se pare mie sau e cam urâțică la față? În rest arată bine, aș fi ipocrit să spun altfel. Dar după ceea ce afirmă, îmi lasă impresia că se crede mai capabilă decat ar fi.
    Asta ar fi o primă impresie făcută în urma articolului. Bine-nțeles, sunt șanse să mă înșel.
    Long story short, nu cred că o invidiezi, nu-i așa? 🙂

  2. September 13, 2012 9:19 am

    Nu mi se pare uratica la fata. Nu are cea mai frumoasa fata din lume dar uratica nu e deloc. In rest arata bine cu silicoane cu tot 😛 Nu am citit textul. In general texte de astea pe net sau prin reviste sunt niste aiureli absurde ca sa se dea impresia ca e si text pe acolo.

  3. September 14, 2012 7:58 am

    hai sa nu fim…vulpi cu struguri…
    o angajez eu …:)

  4. November 21, 2012 11:22 pm

    sincer, e draguta,dar cel care se ocupa de recuzita..Suck big time…putea sa ii schimbe sandalele ca astea sunt de un turn off maxim

  5. November 25, 2012 10:39 am

    … chiar ca. sandalele sunt urate.

  6. November 25, 2012 4:07 pm

    multumesc!
    credeam ca doar eu am observat asta…sau poate sunt singurul care are fetisul asta?

Leave a Reply

