Skip to content

Ploua cu sperma?

October 29, 2012

Azi ma gandeam la ceva ciudat.  Cum ar fi sa ramanem gravide din apa de ploaie? Fara atractie, erectie, sex, placere, orgasm, zgomot si transpiratie! Cum ar fi sa ramanem gravide fara a ne lasa manipulate de barbati? Raspuns: urat de tot. Ploaia de afara mi-a dat lumea peste cap. Intr-un fel urasc ploaia, dar parca m-am obisnuit cu ea. Ploaia ma deprima. Mi-ar placea sa fiu legata la ochi si sa fiu penetrata usor. Atunci nu ar mai conta zgomotul de afara. Altfel, ma apuc de citit. Am cumparat o carte interesanta, recomandata de o prietena.

3 Comments leave one →
  1. dumy permalink
    October 30, 2012 9:20 am

    Pe o vreme ca asta e bun și cititul din lipsă de altceva.

  2. October 30, 2012 11:55 am

    SI nu ne-o recomanzi si noua ?

  3. October 31, 2012 8:23 pm

    cleo, am sa scriu zilele acestea despre carte.

Leave a Reply

